افزایش انتقادها به یوتیوب به دلیل منع نظر دادن در کانال یوتوب کاخ سفید

© REUTERS / Kevin Lamarqueافزایش انتقادها به یوتیوب به دلیل منع نظر دادن در کانال یوتوب کاخ سفید
افزایش انتقادها به یوتیوب به دلیل منع نظر دادن در کانال یوتوب کاخ سفید  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.02.2021
اشتراک
مدیریت کانال یوتوب کاخ سفید، امکان ارسال نظر در زیر فیلم های منتشر شده این کانال را مسدود نمود، که باعث موجی از انتقادهای کاربران شد.

به گزارش اسپوتنیک، اخیراً اقدامات دولت جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، مورد انتقاد شدید کاربران اینترنت قرار گرفته است، احتمالاً به همین دلیل عملکرد اظهار نظر زیر پست های کانال یوتوب کاخ سفید غیرفعال شده است.

بایدن آماده مذاکره با تهران درباره برنامه هسته ای ایران است  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.02.2021
بایدن آماده مذاکره با تهران درباره برنامه هسته ای است

اکنون کسانی که می خواهند با مقامات آمریکایی صحبت کنند به کانال شخصی رئیس جمهور جو بایدن در یوتیوب رفته اند، جایی که هنوز بخش کامنت ها یا نظرات در آن کار می کند.
در کانال یوتوب، بسیاری از کاربران به ویژه از این که یکی از فرصتهای ابراز عقیده خود را از دست داده اند، خشمگین هستند. علاوه بر این تعدادی از شرکت کنندگان متوجه شدند که تعداد دیزلایک ها در هر دو کانال به شدت کاهش یافته است.
یکی از کاربران با نام مستعار superdavedfw در این خصوص نوشت: "ما دموکراسی کافی نداریم حتی برای قرار دادن موارد لایک و دیز لایک."
در ژانویه خبر گزاری هیل، یک نظرسنجی در میان آمریکایی ها انجام داد که نشان داد جو بایدن حمایت خود را کمی از دست داده است.
این نظرسنجی همچنین نشان داد که میزان تأیید رئیس جمهور جدید آمریکا در میان رای دهندگان جمهوری خواه از 30 درصد به 24 درصد کاهش یافته است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала