آمادگی شرکت برکت برای واکسیناسیون عمومی در اسفند ماه

© Sputnik / Ilya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر آمادگی شرکت برکت برای واکسیناسیون عمومی در اسفند ماه
آمادگی شرکت برکت برای واکسیناسیون عمومی در اسفند ماه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.02.2021
اشتراک
شرکت گروه دارویی برکت اطلاع داد که در صورت تشخیص وزارت بهداشت و ارائه مجوزهای لازم، واکسن مورد نیاز برای واکسیناسیون عمومی قبل از پایان سازی جاری آماده می شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، شرکت گروه دارویی برکت اطلاع داد: تولید واکسن کرونا به شکل کامل در شرکت "شفافارمد" از شرکتهای زیرمجموعه گروه دارویی برکت به ترتیب طراحی و فازهای مطالعاتی و تست‌های حیوانی را با موفقیت پشت سر گذاشته و هم اینک در مرحله تست انسانی است که نتایج اولیه فاز مطالعات بالینی تاکنون بسیار موفقیت‌آمیز بوده، فاز نخست مطالعات بالینی انسانی واکسن کوویران تا 15 اسفند خاتمه می‌یابد و در صورت اخذ مجوزهای لازم از وزارت بهداشت فازهای دوم و سوم مطالعات بالینی به صورت همزمان اجرا خواهد شد.

در این اطلاعیه آمده است: همچنین با توجه به شرایط همه‌گیری بیماری کرونا و در صورت تشخیص وزارت بهداشت و ارائه مجوزهای لازم، مجموعه گروه دارویی برکت قادر خواهد بود در تأمین واکسن مورد نیاز برای واکسیناسیون عمومی قبل از اتمام سال‌جاری نیز مشارکت کند.

ایران می‌خواهد تا پایان تابستان 70 درصد جمعیت کشور را واکسینه کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.02.2021
ایران می‌خواهد تا پایان تابستان 70 درصد جمعیت کشور را واکسینه کند

لازم به ذکر است ادغام فازهای مطالعات بالینی و ارائه مجوزهای لازم درباره سایر واکسن‌های عرضه شده در سایر کشورها نیز انجام پذیرفته است.

در این شرکت خاطر نشان کردند: سرمایه‌گذاری لازم برای اجرای بزرگترین سایت تولید واکسن در منطقه از جمله تولید انبوه واکسن کرونا به اندازه مورد نیاز و صادرات در این شرکت در حال انجام است و ان‌شاءالله فاز نخست تولید واکسن کرونا با ظرفیت برآوردی دو تا سه میلیون دوز در ماه تا 20 اسفندماه جاری و فاز صنعتی آن با ظرفیت 12 تا 15 میلیون دوز در ماه، تا اوایل خردادماه سال 1400 افتتاح خواهد شد. شرکت آمادگی و توان پوشش بازار داخل و صادرات به بازارهای منطقه را نیز خواهد داشت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала