پیام رهبر ایران به انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / پیام رهبر ایران به نشست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا
پیام رهبر ایران به نشست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.02.2021
اشتراک
رهبر ایران پیامی را خطاب به پنجاه وپنجمین نشست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا صادر کرد.

به گزارش اسپوتنیک، آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر ایران در پیامی به پنجاه وپنجمین نشست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا، نشاندن نشان "نقش‌آفرینی در مسائل اساسی" بر سینه جوانان برومند ایران را از برترین افتخارات انقلاب اسلامی خواندند.

متن پیام رهبر ایران که صبح امروز احمد واعظی، نماینده آیت الله خامنه ای در امور دانشجویان در اروپا آن را در نشست مجازی این اتحادیه قرائت کرد، به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دانشجویان عزیز

هر روز که میگذرد اهمیت نقش جوانان در پیشرفت کشور و تضمین آینده‌ آن بیشتر آشکار میشود. بلیّه‌ی عمومی کرونا هم این را یک‌بار دیگر به اثبات رسانید. همت و انگیزه و امید شورانگیز جوانان در این ماجرا نیز مانند بسیاری از مسائل کشور، پیشران گشایش های علمی و عملی شد. این یکی از برترین افتخارات انقلاب اسلامی است که توانسته است نشان «نقش‌آفرینی در مسائل اساسی» را بر سینه جوانان برومند کشور بنشاند.

از شما دانشجویان عزیز انتظار میرود که در این فرصت مغتنمی که در اختیار شما است، خود را هر چه بیشتر به صلاحیت های علمی و دینی و اخلاقی آراسته کنید و آماده‌ نقش‌آفرینی شوید، و اتحادیه‌ انجمن‌های اسلامی در این‌باره دارای وظیفه‌ای سنگین‌تر و البته افتخارآمیزتر است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала