مرز ایران با عراق بسته می‌شود

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / مرز ایران با عراق بسته می‌شود
مرز ایران با عراق بسته می‌شود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.02.2021
اشتراک
وزیر کشور ایران از بسته شدن مرز ایران با عراق خبر داد.

اسپوتنیک - پایگاه اطلاع رسانی دولت ایران گزارش داد؛ عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا گفت: "  به منظور کنترل شیوع کرونا در استان خوزستان، مرزهای ایران با عراق بسته و تردد به خوزستان ممنوع می‌شود. "

وی با اشاره به اینکه نگرانی از ازدیاد ترددهای بین شهری و درون شهری و اثر آن در شیوع کرونا وجود دارد، اظهار کرد: " با نزدیک شدن به ایام نوروز لازم بود در این راستا تصمیم گیری شود. نیروی انتظامی گزارشی از عملکرد خود در این حوزه از ابتدا تا کنون ارائه کرد و ضعفها و قوت ها و نحوه و چگونگی این کار در مقاطع مختلف بررسی و مقرر شد برای ایام عید و نوروز طرح ویژه ای را ارائه کنند که در این طرح با جدیت و قدرت و قوت بیشتری، ترددها در جاده ها به ویژه خودروهایی که سرنشینانی با تست حاکی از بیماری دارند، با ارتباط و اتصال اطلاعات نیروی انتظامی و وزارت بهداشت کنترل شود."

وزیر کشور ایران همچنین با تاکید بر اینکه وضعیت خوزستان به صورت ویژه و خاص در جلسه امروز قرارگاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت، خاطرنشان کرد: " مقرر شده که مرزهای ما با کشور عراق بسته شود، همچنین مقرر شد تردد بین شهری در این استان ممنوع شود و تردد به استان خوزستان نیز، با اعمال محدودیت مواجه شود. در این ارتباط همه دستگاهها و به ویژه اصناف موظف به همکاری شدند. همچنین مقرر شد تا دادستانی اعمال قانون را با جدیت توسط ناجا پیگیری کند."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала