پیش بینی تیره بایدن: تلفات کرونایی آمریکا به 500 هزار نفر خواهد رسید

© Photo / Facebook / Josephine County Public Healthپیش بینی تیره بایدن: تلفات کرونایی آمریکا به 500 هزار نفر خواهد رسید
پیش بینی تیره بایدن: تلفات کرونایی آمریکا به 500 هزار نفر خواهد رسید - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.02.2021
اشتراک
طی چند روز آینده، تعداد جان باختگان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا از نیم میلیون نفر نیز خواهد گذشت.

به گزارش اسپوتنیک،  این پیش بینی که توسط جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا انجام شده، در وب سایت کاخ سفید منتشر گردیده است.

پیشنهاد بیل گیتس برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.02.2021
پیشنهاد بیل گیتس برای جلوگیری از شیوع کرونا

بایدن گفت: "علی رغم تمام پیشرفت های صورت گرفته ، همه گیری همه گیری هنوز شدت و قدرت خود را از دست نداده است. سویه های جدید ویروس کرونا ظاهر می شوند. طی چند روز آینده ما به رقم  500000 نفر آمریکایی جان باخته بر اثر ابتلا به کووید 19 را نیز پشت سر خواهیم گذاشت". رهبر آمریكا تأكید كرد كه این 70 هزار نفر بیشتر از تعداد شهروندان آمریكایی کشته شده در جنگ جهانی دوم است.

پیش از این ، بایدن قول داده بود که تقریباً تمام آمریکایی ها را تا پایان ماه ژوئیه واکسینه کند. به گفته وی برنامه ریزی شده  که  تا این زمان 300 میلیون نفر از ساکنان کشور آمریکا واکسن کرونا بزنند . رئیس جمهور تصریح کرد که ایالات متحده در حال تهیه مقدار مورد نیاز واکسن است.

براساس ارقام منتشره از سوی دانشگاه جان هاپکینز ، ایالات متحده بیشترین تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان و همچنین بیشترین موارد مرگ بر اثر ابتلا به این بیماری را دارد. تا  20 فوریه ، 28 میلیون مورد ابتلا و بیش از 495 هزار مرگ و میر مرتبط با ویروس کرونا در این کشور شناسایی شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала