دیدگاه بنیانگذار مایکروسافت نسبت به بیت کوین

© Sputnik / Evgeniy Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر دیدگاه بنیانگذار مایکروسافت نسبت به بیت کوین
دیدگاه  بنیانگذار مایکروسافت نسبت به بیت کوین  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.02.2021
اشتراک
بیل گیتس، بنیانگذار مایکروسافت و یکی از ثروتمندترین افراد جهان، نظر خود را نسبت به بیت کوین اعلام کرد.

به گزارش اسپوتنیک، بیل گیتس می گوید به این ارز رمزنگاری شده برای فرار از مالیات یا انجام سایر اقدامات غیرقانونی نیاز ندارد.

رکورد فصل: بیت کوین برای اولین بار از 50،000 دلار فراتر رفت  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.02.2021
رکورد فصل: بیت کوین برای اولین بار از 50،000 دلار فراتر رفت

گیتس که  بخشی از مصاحبه وی با CNBC در توییتر این شبکه تلویزیونی منتشر شده، گفت: "من بیت کوین ندارم و هیچ حسابی به بیت کوین باز نکرده ام ." این میلیاردر آمریکایی همچنین ، نرخ ارز رمزنگاری شده بسیار ناپایدار است و او نمی تواند پیش بینی کند که وضعیت در رابطه با آنها چگونه پیشرفت خواهد کرد".

روز چهارشنبه ، 17 فوریه ، قیمت بیت کوین بار دیگر یک رکورد تاریخی را شکست و به بیش از 52.2 هزار دلار رسید. در طول سال ، بهای بیت کوین حدود 400 درصد رشد کرده است. طی کمی بیشتر از یک ماه بهای این ارز رمزپایه به میزان  10 هزار دلار افزایش یافت. روند افزایش شدید بهای این محبوب ترین ارز رمزنگاری شده پس از اعلام تسلا برای خرید بیت کوین به میزان  1.5 میلیارد دلار آغاز شد.

بتازگی ایلان ماسک، رئیس شرکت های آمریکایی تسلا و اسپیس ایکس، تاجر، مخترع و یکی از ثروتمندترین افراد جهان نیز درباره ارز دیجیتالی بیت کوین اظهار نظر کرده و گفت این ارز از پول نقد بهتر است.

وی افزود: فقط یک احمق می تواند در زمانی که جذابیت پول نقد کمتر می شود به دنبال گزینه های سرمایه گذاری جایگزین نباشد. سپس اضافه کرد که بیت کوین به اندازه پول کاغذی خوب است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала