یک محقق مدعی شد که با احتمال 99.9 درصد منشا کرونا را پیدا کرده است

CC BY 2.0 / NIAID-RML / Novel Coronavirus SARS-CoV-2یک محقق مدعی شد که با احتمال 99.9 درصد منشا کرونا را پیدا کرده است
یک محقق مدعی شد که با احتمال 99.9 درصد منشا کرونا را پیدا کرده است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.02.2021
اشتراک
پروفسور آلمانی مدعی است که منشا ویروس کرونا با احتمال 99.9 در نتیجه نشت از آزمایشگاهی در ووهان چین بوده است.

به گزارش اسپوتنیک، پروفسور رولند ویسندانگر، محقق و فیزیکدان آلمانی در مصاحبه ای با ZDF گفت که ویروس کرونا می تواند در نتیجه نشت از آزمایشگاهی در ووهان چین ظاهر شده باشد و احتمال این رخداد 99.9 درصد است.

از ژانویه تا دسامبر سال 2020، دانشمندی از هامبورگ تحقیقاتی را انجام داد و نشریات علمی و مطالب رسانه ای را تجزیه و تحلیل کرد و همچنین در مورد آنچه اتفاق می افتاد با بسیاری از افرادی که در این موضوع صلاحیت داشتند صحبت کرد. پروفسور رولند ویسندانگر با به چالش کشیدن نسخه سازمان بهداشت جهانی گفت: "من 99.9 درصد مطمئن هستم که ویروس کرونا در آزمایشگاه ظاهر شده است."

ایران تولید انبوه واکسن ویروس کرونا را آغاز می کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.02.2021
ایران تولید انبوه واکسن ویروس کرونا را آغاز می کند

این دانشمند اصرار دارد که تعدادی از شواهد عینی نشان می دهد که نشت در آزمایشگاه منطقی ترین توضیح برای شیوع کرونا است. به ویژه اینکه وی متوجه شد كه همكارانش هنوز نتوانسته اند حیوانی را پیدا كنند كه شخصی را به ویروس كرونا آلوده كند. علاوه بر این وی به نگرانی های بیان شده قبل از همه گیری در مورد ایمنی شرایط مشاهده شده در انستیتوی ویروس شناسی در ووهان جلب کرد. او اطمینان دارد که اولین افراد آلوده کارکنان آزمایشگاه بوده اند.

با تجزیه و تحلیل مطالب در مورد حامل های طبیعی احتمالی ویروس کرونا، این متخصص اعتراض کرد که خفاش ها، که سازمان بهداشت جهانی درباره احتمال انتقال توسط آنها صحبت می کند در فاصله تقریبا دو هزار کیلومتری ووهان زندگی می کنند به این معنی که آنها به سختی می توانند ناقل کووید-19 باشند.

در اوایل ماه فوریه ، متخصصان سازمان بهداشت جهانی گفتند که آنها چهار نسخه از انتقال ویروس کرونا به انسان را آزمایش کرده اند. از یک حیوان. از طریق یک واسط میانی​​، غذاهای منجمد و همچنین به دلیل یک حادثه در آزمایشگاه. اشاره شد که آخرین گزینه ذکر شده بعید به نظر می رسد، بنابراین دانشمندان قصد ندارند در آینده درباره آن مطالعه کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала