واژگونی خودرو در کاشان ۲ کشته و ۳ مجروح برجای گذاشت

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / واژگونی خودرو در کاشان ۲کشته و ۳مجروح برجای گذاشت
واژگونی خودرو در کاشان ۲کشته و ۳مجروح برجای گذاشت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.02.2021
اشتراک
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی کاشان از فوت دو نفر و مصدومیت سه نفر در اثر واژگونی خودرو در این شهر خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، روح‌الله فدایی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان ضمن اشاره به واژگونی خودرو تیبا 2 در راوند کاشان اظهار داشت: این واقعه که پس از پارک آیت‌الله مدنی کاشان اتفاق افتاد پس از اعلام خبر عوامل آتش نشانی سریعا به محل حادثه اعزام شدند.

تصادف ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.04.2020
دوازده نفر قربانی تصادف در خراسان جنوبی شدند + عکس

وی با بیان اینکه با رسیدن در محل حادثه جوانب توسط عوامل آتش‌نشانی کاشان مورد بررسی قرار گرفت، افزود: متأسفانه بر اثر واژگونی این خودرو تیبا دو نفر به دلیل شدت جراحات وارده در محل حادثه جان خود را از دست داده و سه نفر نیز مصدوم شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان با بیان اینکه عوامل آتش نشانی از ایستگاه شماره سه جهت ایمن‌سازی و پیشگیری از هرگونه حریق احتمالی به محل حادثه اعزام شدند، ابراز داشت: پس از خروج مصدومان و فوتی‌ها از خودرو مذکور عوامل اورژانس مصدومان را به مرکز درمانی شهید بهشتی منتقل کردند.

وی با بیان اینکه علت حادثه توسط عوامل راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی شهرستان کاشان در دست بررسی است، گفت: این حادثه در ساعت 16:26 دقیقه به ستاد مرکزی 125 آتش‌نشانی کاشان اعلام شده بود و اقدامات لازم در این زمینه انجام شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала