دعوت از همه سفارتخانه ها در روسیه برای واکسینه شده علیه کرونا

© Sputnik / Maxim Blinovدعوت از همه سفارتخانه ها در روسیه برای واکسینه شده علیه کرونا
دعوت از همه سفارتخانه ها در روسیه برای واکسینه شده علیه کرونا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.02.2021
اشتراک
وزارت خارجه روسیه تأیید کرد که از همه سفارتخانه ها در مسکو برای شرکت در واکسیناسیون علیه کووید دعوت شده است.

به گزارش اسپوتنیک، به گفته وزارت خارجه روسیه، دعوت نامه ها برای شرکت در واکسیناسیون ویروس کرونا به تمام سفارتخانه های معتبر در مسکو ارسال شده است.

نظر دانشمندان ایتالیایی در مورد واکسن روسی اسپوتنیک وی  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.02.2021
نظر دانشمندان ایتالیایی در مورد واکسن روسی "اسپوتنیک وی"

این وزارتخانه خاطرنشان كرد كه از اواسط ماه فوریه ، واكسن روسی برای استفاده در بیش از 25 كشور جهان تائید شده است. وزارت امور خارجه روسیه ابراز اطمینان کرد که کار مداوم برای پیشبرد واکسیناسیون ، وظیفه مشترک جامعه جهانی در شرایط ادامه همه گیری کرونا است. این وزارتخانه تلاش های روسیه را ادای سهم در رفع این بحران جهانی می داند.

" دعوت از دیپلمات ها  برای واکسیناسیون علیه بیماری ویروس کرونا در بسیاری از کشورها صورت می گیرد و این کاملاً قابل درک است. مبارزه موفق با اپیدمی تا آنجا که ممکن است  نیاز به پوشش دادن گسترده همه ساکنان کشور دارد. وزارت امور خارجه روسیه نیز از این قاعده مستثنی نیست چون بیماری که به سرعت در حال گسترش است و تهدیدی برای همه گروه های شهروندان است. دعوت نامه های شرکت در این واکسیناسیون به تمام سفارت ها و نمایندگی های سازمان های بین المللی معتبر در فدراسیون روسیه ارسال شده است.

خاطرنشان می شود که روسیه  با فراهم آوردن فرصت واکسیناسیون ، به تعهدات خود طبق  معاهدات بین المللی مفاد کنوانسیون سال  1961وین درخصوص روابط دیپلماتیک برای تامین امنیت دیپلمات ها عمل می کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала