چرا انگلیسی ها را به عمد به ویروس کرونا مبتلا می کنند؟

© Photo / Lorenzo Casalino / Amaro Lab / U.C. San Diegoچرا انگلیسی ها را به عمد به ویروس کرونا مبتلا می کنند؟
چرا انگلیسی ها را به عمد به ویروس کرونا مبتلا می کنند؟ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.02.2021
اشتراک
خبرگزاری بلومبرگ می نویسد، درانگلستان ده ها داوطلب جوان و سالم را عمداً به ویروس کرونا (SARS-CoV-2) آلوده می کنند تا مکانیزم تأثیر آن بر بدن انسان را با به صورت مفصل تر و با جزئیات بیشتری مطالعه کنند.

به گزارش اسپوتنیک، این آزمایش توسط کمیته اخلاق تحقیقات بالینی انگلیس تأیید شده و قرار است در پایان مارس سال جاری انجام شود.

آغاز آزمایشات بالینی بین المللی واکسن روسی  اسپوتنیک لایت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.02.2021
آغاز آزمایشات بالینی واکسن روسی " اسپوتنیک لایت"

بر اساس بیانیه دولت انگلیس ، حدود 90 فرد سالم از 18 تا 30 سال برای شرکت در این دو تحقیق انتخاب می شوند. اولین تحقیق باید به شناسایی حداقل مقدار ویروس مورد نیاز برای ایجاد پاسخ ایمنی کمک کند. سازمان دهندگان  معتقدند که این امر به شناسایی عواملی که در انتقال ویروس موثر هستند کمک می کند. تحقیق دوم شامل واکسیناسیون داوطلبان با واکسن هایی  است که ثابت شده  برای درمان کووید 19 موثر هستند و پس از آن "به ویروس کرونا" آلوده می شوند. این به تعیین پاسخ ایمنی مورد نیاز برای محافظت از افراد در برابر عفونت مجدد کمک می کند.

سازمان بهداشت جهانی به اهمیت این نوع تحقیقات اشاره کرد زیرا در ان شرکت کنندگان کمتری برای ارزیابی اثربخشی و ایمنی واکسن های در حال تولید مورد نیاز خواهند بود.

این تحقیقات همچنین به کسب اطلاعات در مورد عوامل بیماری زا از جمله توانایی آنها در ایجاد بیماری و عواملی که افراد را در معرض بیماری قرار می دهد،  کمک می کند.

سازمان دهندگان این مطالعه گفتند که از روشی مشابه برای درمان بیماری هایی مانند مالاریا، حصبه، وبا و آنفولانزا استفاده شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала