پدیده جدید خرید و فروش شیشه خالی عطرهای خارجی در بازار ایران +ویدئو،عکس

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر Флакон духов Chanel № 5 на выставке "I love Chanel. Частные коллекции" в МВЦ "Музей Моды" в Москве
Флакон духов Chanel № 5 на выставке I love Chanel. Частные коллекции в МВЦ Музей Моды в Москве - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.02.2021
اشتراک
شیشه خالی ادکلن‌های برند با قیمت‌های ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان در بازار ایران به فروش می‌رسد.

به گزارش اسپوتنیک، در چند سال اخیر با ممنوعیت واردات لوازم آرایشی، قیمت عطر و ادکلن‌های برند نیز به شدت بالا رفت و نسبت به قبل گران‌تر شده است، همین امر سبب شد تا برخی از فروشندگان لوازم آرایشی به کسانی که مشتری سابق‌شان هستند پیشنهاد خرید شیشه خالی ادکلن‌‌های استفاده شده را با قیمت‌های ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان بدهند و به این ترتیب شیشه‌های ادکلن خالی برند را بخرند و با اسانس‌های تقلبی و با قیمت‌های چند ده میلیونی به مردم بفروشند. این اتفاق جدید سبب شده تا برخی از سایت‌های فروش آنلاین در ایران، ادکلن‌های تقلبی مختلف را با قیمت‌های بسیار بالا و میلیونی به فروش برسانند.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от 🇫🇷atre_eiffel | عطرایفل🇫🇷 (@atre_eiffel_)

برخی از کاربران عنوان می‌کنند از ماست که بر ماست و معتقدند جای همه چیز عوض شده است. برخی از این کاربران از تجربه خرید چنین ادکلن‌های تقلبی می‌گویند و به سایر کاربران توصیه می‌کنند از خرید ادکلن‌های آنلاین که احتمال تقلبی بودن دارند، خودداری کنند. برخی نیز از تجربه فروش شیشه‌ی ادکلن خود به عطرفروشی‌ها می‌گویند که به ازای دادن شیشه خالی، پول دریافت کردند.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от تاپ ترینهای روز (@top10rooz)

اما برخی از کاربرانی معتقدند اگر ادکلن‌هایی گران هستند و تشخیص اصلی و تقلبی بودنشان از عهده‌ی برخی خارج است دلیل بر تقلبی بودن آن‌ها نیست.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала