عوامل توهین به رییس جمهوری ایران شناسایی شدند

© Photo / IRNAعوامل توهین به رییس جمهوری ایران شناسایی شدند
عوامل توهین به رییس جمهوری ایران شناسایی شدند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.02.2021
اشتراک
رییس دفتر رییس جمهوری ایران از شناسایی عوامل توهین به رییس جمهوری خبر داد و از دستگاه قضایی، وزارت اطلاعات و استاندار اصفهان بابت برخورد با عاملان این حادثه قدردانی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، محمود واعظی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، گفت: طبق گزارشی که دریافت کردم عوامل این حادثه شناسایی شدند و خوشبختانه قوه قضاییه، وزارت اطلاعات، استاندار و مسئولان استانی بسیار خوب با موضوع برخورد کردند.

توهین به روحانی در مراسم 22 بهمن و واکنش دولت + ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.02.2021
توهین به روحانی در مراسم 22 بهمن و واکنش دولت + ویدئو

رییس دفتر رییس جمهوری افزود: این موضوع بحث رییس جمهور نیست بلکه نهاد ریاست جمهوری مطرح است.  ۲۴ میلیون نفر به رییس جمهوری رای دادند و اگر قرار باشد ۲۰ نفر به خودشان اجازه دهند که هر کاری دلشان بخواهد بکنند، عملاً بقیه نهادها، ارگانها و مجموعه‌ای که باید کشور را اداره کند را تضعیف می کنند ضمن اینکه مقام معظم رهبری بارها و بارها تاکید کردند انتقاد خوب است اما توهین، بدزبانی، بی اخلاقی و فحاشی نباید انجام شود.

وی ادامه داد: چهار ماه دیگر انتخابات ریاست جمهوری را پیش رو داریم آیا درست است طرفداران یک کاندیدا به کاندیدای دیگر فحش دهند و برای او تقاضای مرگ کنند؟

واعظی گفت: از قوه قضاییه، وزارت اطلاعات و همچنین از مردم و مسئولان اصفهان و قوای دیگر هم بابت برخورد خوبی که انجام شد،  قدردانی می‌کنم.

به گزارش ایرنا در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن عده ای موتورسوار به رییس جمهوری توهین کردند. این رفتار با واکنش قاطع شخصیت ها و فعالان سیاسی مواجه شد.  

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала