شخصیت جون دل سلبریتی جدید فضای مجازی + ویدئو

© Depositphotos.com / Carballoمتخصص نحوه جلوگیری از تخلیه سریع باتری تلفن هوشمند را توضیح داد
متخصص نحوه جلوگیری از تخلیه سریع باتری تلفن هوشمند را توضیح داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.02.2021
اشتراک
سهیل سنگرزاده ورزشکاری که عکس‌ها و ویدئوهای منتشر شده از او در اینستاگرام مورد توجه کاربران قرار گرفته و در میان آنها به شخصیتی شناخته شده و محبوب تبدیل شده است.

به گزارش اسپوتنیک، اخیرا ویدئوها و تصاویر بسیاری از یک جوان ایرانی، سهیل سنگرزاده بدنساز و مربی پرورش اندام در فضای مجازی منتشر می‌شود که به دلیل لحن زیبا و جذاب و همچنین تضاد این لطافت گفتاری با ظاهر قوی هیکلش مورد توجه کاربران فراوانی در اینستاگرام قرار گرفته است و تعداد دنبال‌کنندگان او بیش از پیش شده است.

سهیل سنگرزاده که به تازگی به چهره محبوب اینستاگرام تبدیل شده است از تکه کلامی خاص همچون «چطوری جون دل»، «برقراری عزیز»، «سرکیفی»، «سر کیفی بدم سر کیفی»، «کیفیت کوکه»، «الکی ادا حال بدا رو در نیار» استفاده می‌کند و بیشتر داستان‌ها و صحبت‌های انگیزشی برای کاربران نقل می‌کند که بسیاری نیز به همین علت او را دنبال می‌کنند.

کاربران فراوانی او را دوست دارند و عنوان می‌کنند از صحبت‌های او لذت می‌برند و از سوی دیگر او کار بزرگی می‌کند که در این اوضاع ایران برای تقویت روحیه و شادی مردم تلاش می‌کند. اما کاربران مخالف، عنوان می‌کنند ویدئوهای این جوان بدنساز برایشان جنبه طنز دارد و به همین خاطر او را دنبال می‌کنند.

View this post on Instagram

A post shared by Lux (@irandiamooond)

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала