استرالیا رسوایی تجاوز را در دفتر وزیر بررسی می کند

© Depositphotos.com / Photographee استرالیا رسوایی تجاوز را در دفتر وزیر بررسی می کند
 استرالیا رسوایی تجاوز را در دفتر وزیر بررسی می کند  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.02.2021
اشتراک
نخست وزیر استرالیا پس از رسوایی تجاوز به فردی در دفتر وزیر دفاع استرالیا، درباره وزیر تحقیق را آغاز کرد و متعهد شد "فرهنگ نگرش نسبت به زنان در پارلمان را تغییر دهد".

به گزارش اسپوتنیک به نقل از بیانیه نخست وزیر استرالیا، این کشور رسوایی تجاوز را در دفتر وزیر دفاع بررسی می کند.

جنجال تجاوزهای جنسی در کلیساهای کاتولیک استرالیا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.02.2017
جنجال تجاوزهای جنسی در کلیساهای کاتولیک استرالیا

نخست وزیراسترالیا گفت: "این کار نباید اتفاق می افتاد. من عذرخواهی می کنم و افزود که او دو سال پیش پس از مراجعه قربانی تجاوز به پلیس و تصمیم خود برای برکناری از پارلمان، از این ماجرا مطلع شد .

اتهام تجاوز اخیر، پس از مجموعه‌ای از اتهامات بدرفتاری با زنان در حزب لیبرال استرالیا، فشار بیشتری به کابینهٔ اسکات موریسون آورده است.

اسکات موریسون، نخست‌وزیر استرالیا از این خانم که همکارش در پارلمان این کشور به ‌وی تجاوز کرده است، عذرخواهی رسمی خود را اعلام داشت. .

موریسون گفت که علاوه بر تحقیقات پلیس که به طور کامل توسط پارلمان و دولت پشتیبانی خواهد شد، وی تحقیق در مجلس قانونگذاری و همچنین دلیل مواجهه قربانی با بی تفاوتی همکاران را آغاز کرد.

بریتنی هیجنز، ۲۶ ساله و مشاور رسانه‌ای پیشین دولت استرالیا می‌گوید در سال ۲۰۱۹ میلادی، یکی از همکارانش که برای حزب اسکات موریسون یعنی حزب لیبرال کار می‌کرده، در دفتر وزیر دفاع کنونی به او تجاوز کرده است.

خانم هیجنز گفته بود که همان زمان مراتب را به رئیس خود اطلاع داده و با پلیس نیز صحبت کرده؛ اما به‌خاطر نگرانی‌ دربارهٔ آیندهٔ شغلی‌اش از ثبت شکایت رسمی نزد پلیس پرهیز کرده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала