رکورد فصل: بیت کوین برای اولین بار از 50،000 دلار فراتر رفت

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر رکورد فصل: بیت کوین برای اولین بار از 50،000 دلار فراتر رفت
رکورد فصل: بیت کوین برای اولین بار از 50،000 دلار فراتر رفت  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.02.2021
اشتراک
در روز سه شنبه، 16 فوریه، نرخ بیت کوین برای اولین بار در تاریخ به بالای 50 هزار دلار افزایش یافت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از CoinDesk، کارشناسان علت رشد بی سابقه قیمت بیت کوین را بخاطر عرضه شدید پول برای خرید این ارز رمزنگاری شده دانستند. پس از خبر حضور شرکت های بزرگ در بازار ارزهای دیجیتال، سرمایه گذاران در سراسر جهان به طور گسترده اقدام به خرید ارزهای الکترونیکی می کنند.

علاوه بر این، افزایش قیمت بیت کوین به دلیل ویژگی های ساختاری آن نیز می باشد. تحلیلگران می گویند افزایش قیمت ممکن است ادامه داشته باشد، با این حال کارشناسان درباره خطرات برای خریداران ارزهای رمزپایه هشدار می دهند.

در روز سه شنبه، 16 فوریه، نرخ بیت کوین به بالاترین سطح خود رسید و در طی معاملات، قیمت ارز رمزپایه تقریباً 6 درصد رشد کرد و برای اولین بار در کل دوره به 50.5 هزار دلار برای هر سکه رسید.

توجه داشته باشید که بیت کوین از ابتدای ماه تقریبا 53 درصد افزایش قیمت داشته است. واکنش اصلی سرمایه گذاران به خبر ورود تسلا یکی از دلایل اصلی افزایش سرسام آور قیمت ها بود. در گزارشی که در تاریخ 8 فوریه منتشر شد، تولید کننده خودروهای الکتریکی از خرید بیت کوین به مبلغ 1.5 میلیارد دلار خبر داد و گفت که قصد دارد دارایی دیجیتال را به عنوان وسیله پرداخت محصولات خود معرفی کند.

پس از این خبر سرمایه گذاران روی استفاده روزافزون از سکه های دیجیتال در آینده حساب می کنند و از هم اکنون شروع به سرمایه گذاری فعال در ارزهای رمزپایه می کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала