موافقت ستاد ملی کرونا ایران با سفرهای نوروزی

© Photo / Soheil Ghanbarzadehموافقت ستاد ملی کرونا ایران با سفرهای نوروزی
موافقت ستاد ملی کرونا ایران با سفرهای نوروزی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.02.2021
اشتراک
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی البرز از اعلام موافقت ستاد ملی کرونا با برقراری سفرهای نوروزی خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، فریدون محمدی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز اظهار کرد: در جلسه‌ای که با حضور معاون گردشگری کشور و ‌مدیران ادارات کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان‌ها برگزار شد، سفرهای نوروزی در سراسر کشور در صورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی امکان‌پذیر خواهد بود.

آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.02.2021
آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در ایران

وی در ادامه افزود: امکان تردد خودروهای شخصی در ایام نوروز پیش‌رو نیز در صورت داشتن محل اسکان شخصی در مقصد مورد نظر با هماهنگی مراجع‌ذی‌صلاح و ارائه مدارک معتبر امکان‌پذیر خواهد بود.

محمدی بیان کرد: استان البرز همواره به عنوان مسیر و مقصد گردشگری میزبان مسافران عبوری بسیاری از سراسر کشور بوده و نیازمند تقویت زیرساخت‌های لازم و برقراری شرایط بهداشتی مورد تایید ستاد استانی مبارزه با کرونا است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز گفت: با توجه به شیوع کرونا و اعمال محدودیت‌های تردد و عدم فعالیت مراکز اقامتی، پذیرایی و اماکن تفریحی و گردشگری به منظور حفظ سلامت شهروندان مشکلات عدیده‌ای برای مدیران و اصناف مرتبط به وجود آمد که امید است با شروع سال جدید و آغاز تعطیلات نوروزی شاهد رونق اقتصادی در حوزه گردشگری نیز باشیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала