ترامپ درحال آماده شدن برای یک تور جهانی است

© AP Photo / Patrick Semanskyترامپ درحال آماده شدن برای یک تور جهانی است
ترامپ درحال آماده شدن برای یک تور جهانی است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.02.2021
اشتراک
شبکه سی ان ان آمریکا اعلام کرد: رئیس ‌جمهور پیشین این کشور در بحبوحه مسائل حقوقی که با آنها مواجه است و نزدیک بودن موعد پرداخت وام‌ ها و بدهی‌ هایش در حال برنامه ‌ریزی برای توری بین‌ المللی احتمالا شامل عربستان برای جمع‌ آوری کمک های مالی است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، مایکل دی آنتونیو تحلیلگر سیاسی و اقتصادی آمریکایی، به شبکه سی.‌ان.‌ان گفت: اشاره‌ های زود هنگامی وجود دارند مبنی بر اینکه ترامپ برای انجام توری بین ‌المللی به منظور ایراد سخنرانی ‌هایی برنامه ‌ریزی می‌ کند.

حمله به خانه وکیل ترامپ و تهدید به قتل - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.02.2021
حمله به خانه وکیل ترامپ و تهدید به قتل

وی خاطرنشان کرد: اگر ترامپ به عربستان یا دیگر کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس برای کسب پول و کمک مالی برود، تعجبی نخواهد داشت.

دی آنتونیو افزود: ترامپ بعد از سفرش به آمریکا بازخواهد گشت و بر گروه ‌های حزبی برای جمع‌ آوری حمایت ‌های مالی تمرکز خواهد کرد، چرا که آنها منبع درآمد بعدی او هستند.

به رغم این ‌که سنا ترامپ را از اتهام تحریک به شورش مبرا دانست اما او همچنان با پرونده ‌های حقوقی روبه ‌رو است؛ مساله ‌ای که مسلتزم آن است به وکلایش پول بپردازد چراکه با نزدیک شدن موعد پرداخت بدهی ‌هایش با مشکلات مالی روبه ‌رو می ‌شود.

دی آنتونیو در پایان اشاره کرد: ترامپ باید به نحوی بر منبع درآمد تمرکز کند و به شکلی حال از طریق سیاست یا رسانه‌ ها کسب درآمد خواهد کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала