تدریس عاشقانه معلم دزفولی به کودکان‌ کار افغان‌ +عکس، ویدئو

© AP Photo / Rahmat GulВременный лагерь для беженцев в Кабуле, Афганистан
Временный лагерь для беженцев в Кабуле, Афганистан  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.02.2021
اشتراک
فداکاری معلم دزفولی و تدریس به کودکان کار افغانستانی، مورد توجه کاربران در صفحات اجتماعی قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی کوتاه از آموزش و تدریس یک معلم دزفولی در فضای مجازی منتشر می‌شود که مورد تحسین کاربران قرار گرفته است. این معلم که گفته می‌شود دکتر حسن گلچین از اساتید به نام دانشگاه فرهنگیان می‌باشد، در اقدامی خداپسندانه اقدام به شناسایی و آموزش بچه‌های کار کرده است و به آنها آموزش می‌دهد.

هدف دکتر حسن گلچین از این کار، آموزش به دانش آموزانی است که به علت کار کردن از فضای آموزشی دور هستند. وی در این‌باره گفت: «تاکنون ۹ کودک کار که از اتباع کشورهای افغانستان و پاکستان می‌باشند شناسایی شده و مشغول یادگیری دروس مختلف هستند.»
وی همچنین با اشاره به اینکه برخی از افراد نیکوکار در امر آموزش این کودکان کوشا بودند، عنوان کردند: «کماکان برای شناسایی و آموزش بچه‌های کار نیاز به کمک مسئولان و خیران هستیم.»

بسیاری از کاربران این اقدام را تحسین می‌کنند و امیدوارند بیشتر شاهد چنین اقدامات خداپسندانه و نیکوکارانه باشند. این کاربران معتقدند انسان‌های بزرگ همیشه بزرگ می‌مانند و نیاز به شهرت و لوح تقدیر ندارند و خداوند به خاطر روح بزرگ این عزیزان است که حق نفس کشیدن را به ما بخشیده است.

جمعی از کاربران عنوان می‌کنند چرا کودکان کار ایرانی شناسایی نشده‌اند و مورد آموزش قرار نگرفته‌اند؟! این کاربران این اقدام را ریا می‌خوانند اما در مقابل آنها کاربرانی معتقدند تبعیض و نژادپرستی نباید وجود داشته باشد و این معلم فداکار بهترین کار را انجام داده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала