ماهیت سیاست در آمریکا از دیدگاه سیاستمدار مشهور روس

© Sputnik / Vladimir Trefilov /  مراجعه به بانک تصاویر ماهیت سیاست آمریکا از دیدگاه سیاستمدار مشهور روس
ماهیت سیاست آمریکا از دیدگاه سیاستمدار مشهور روس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.02.2021
اشتراک
الکسی پوشکوف ، سناتور روس معتقد است جعل و تقلب، ماهیت و جوهر فعالیت سیاسی در داخل آمریکا شده است.

 به گزارش اسپوتنیک، الکسی پوشکوف این نظر را در کانال تلگرامی خود بیان کرد.

نصیحت سیاستمدار مشهور روس به وزارت دفاع آمریکا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.02.2021
نصیحت سیاستمدار مشهور روس به وزارت دفاع آمریکا

سناتور در مورد اتهامات مطرح شده علیه دونالد ترامپ،  رئیس جمهور پیشین آمریکا اینگونه اظهارنظر کرد. وی خاطرنشان کرد که جعل و دستکاری در ایالات متحده متوقف نمی شود. از جمله مقامات حزب دموکرات پیام رهبر سابق آمریکا را "ویرایش و تحریف" می کنند تا وی را به دعوت به شورش متهم سازند

الکسی پوشکوف نوشت: "این جعل و تقلب ها ماهیت حیات سیاسی داخلی این کشور شده" و همچنین اضافه کرد که کسانی که با "انجام چنین بازیهایی" موافق نیستند و نمی خواهند وانمود کنند که آنچه در صخنه سیاست رخ می دهد، دموکراسی است، مسدود و حذف می شوند".

پیش از این ، پوشکوف به روند استیضاح دونالد ترامپ ، رئیس جمهور سابق آمریکا واکنش نشان داد و پیش بینی کرد کامالا هریس معاون رئیس جمهور در نهایت، سمت رئیس دولت را عهده دار شود . به نظر وی ، در حال حاضر موفقیت روند استیضاح "مشاهده نمی شود"  در حالی که به اصطلاح "جناح ضد ترامپ" در حزب جمهوری خواه در حال دسیسه چینی علیه رهبر سابق آمریکا است.

 9 فوریه ، دادگاه دوم برای استیضاح ترامپ به ابتکار حزب  دموکرات در سنای آمریکا  آغاز شد. 14 ژانویه، مجلس نمایندگان به استیضاح ارباب سابق کاخ سفید در رابطه با ناآرامی های واشنگتن رای داده بود . دموکرات ها انگیزه تصمیم خود را این واقعیت می دانند که ترامپ پس از استیضاح نهایی دیگر قادر به نامزد شدن دوباره برای ریاست جمهوری نخواهد بود. این اولین بار در ایالات متحده است که تلاش می شود رهبر کشور پس از پایان دوره ریاست جمهوری از سمت خود برکنار گردد. ترامپ در طول دوره ریاست جمهوری خود یک بار دیگر نیز در مجلس نمایندگان استیضاح شده بود اما این استیضاح در مجلس سنای آمریکا نهایی نشده بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала