توصیه مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری آمریکا به استفاده از دو ماسک +ویدئو، عکس

© Sputnik / Vladimir Astapkovichپزشک ماسک زده در هنگام کرونا ویروس
پزشک ماسک زده در هنگام کرونا ویروس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.02.2021
اشتراک
مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ایالات متحده آمریکا استفاده همزمان از دو ماسک را توصیه کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، "روچل پی. والنسکی" از مدیران مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) آمریکا، با توجه به نگرانی عمومی مردم نسبت به شیوع ویروس کرونا بر ضرورت استفاده از ماسک تاکید کرد.

علاوه بر این، بر اساس مطالعات جدید این مرکز،  مشخص شده است اگر هر دو فرد آلوده و سالم همزمان از دو ماسک جراحی یا یک ماسک جراحی و یک ماسک پارچه‌ای به صورت همزمان استفاده کنند که کاملا محکم روی صورت بنشینند، انتقال ویروس کرونا تا ۹۶.۵ درصد کاهش می‌یابد.

View this post on Instagram

A post shared by Rouydad24 (@rouydad24.ir)

استفاده از دو ماسک به صورت همزمان میزان محافظت فرد در برابر ویروس کرونا به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد و تا ۹۶.۵ درصد از گسترش این ویروس کاسته می‌شود و بهتر است برای این منظور و استفاده از دو ماسک به صورت همزمان، از دو ماسک جراحی، یا قرار دادن یک ماسک پارچه‌ای بر روی یک ماسک جراحی و یا ایجاد یک لایه دوم محافظتی استفاده شود.

کاربران بسیاری عنوان می‌کنند ویروس جدید کرونا مسری‌تر و کشنده‌تر است و بر طبق گفته‌ها از طریق هوا انتقال می‌یابد، بنابراین بهتر است به این توصیه عمل کرد و برای سلامتی خود و اطرافیان از دو ماسک به صورت همزمان استفاده کنیم. برخی از کاربران نیز عنوان می‌کنند در حالی که برخی از دو ماسک استفاده می‌کنند و تمام پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند جمعی در مهمانی و مسافرت به سر می‌برند و سلامتی دیگران را به خطر می‌اندازند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала