انتصاب وزیر تنهایی در ژاپن

© Depositphotos.com / Tuaindeedانتصاب وزیر تنهایی در ژاپن
انتصاب وزیر تنهایی در ژاپن  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.02.2021
اشتراک
یوشیهیده سوگا، نخست وزیر ژاپن، تتسوشی ساکاموتو، وزیر توسعه منطقه ای را بطور همزمان به عنوان وزیر تنهایی در کابینه خود منصوب کرد.

به گزارش اسپوتنیک ، کاتسونوبو کاتو، دبیرکل کابینه وزیران ژاپن  این مطلب را در یک کنفرانس مطبوعاتی در توکیو اعلام کرد.

این اولین بار است که سمت وزیر مسئول رسیدگی به مشکلات شهروندان مجرد در دولت ژاپن ظاهر می شود.

دنیای تنهایی آدمها در زمینه شیوع ویروس کرونا 
فیلیپین
 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.03.2020
دنیای تنهایی به روایت تصویر

آقای کاتو گفت: " هدف این انتصاب، حل برخی از مشکلات اجتماعی است که از جمله به دلیل پیری اعضای جامعه و پایین نبودن نرخ زاد و ولد بروز می کنند. در این رابطه همچنین باید مشکل خودکشی در درجه اول در میان زنان و جوانان را ذکر کرد".

به گفته دبیرکل هیئت دولت ژاپن، مشکلات  افراد مجرد در این کشور طی دوره شیوع  بیماری همه گیر کرونا  وخیم تر شده است. در سال 2020 ، تعداد خودکشی ها در ژاپن برای اولین بار طی 11 سال اخیر افزایش یافته و به 20919 مورد رسیده است. به گفته کارشناسان، در طی دوره همه گیری کرونا، عدم اشتغال و بیکاری و افزایش بار مراقبت از کودکان و خانه میزان استرس و تشنج عصبی را در مردم افزایش می دهد.

پیش از این، مبارزه با تنهایی به عنوان گرایش اصلی سال اعلام  شده بود. طبق گزارش شرکت تلنور با شروع بیماری همه گیر ویروس کرونا تعداد افراد تنها و مجرد در جهان افزایش یافته است و این امر همراه با مشکلات روحی و روانی است و به این دلیل به زودی باید فناوری های مناسبی برای رفع این مشکل ظاهر شوند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала