شوخی جذاب رضا عطاران در جشنواره فیلم فجر +ویدئو

© Sputnik / Timur Batyrshin /  مراجعه به بانک تصاویر احتمال تایید واکسن «اسپوتنیک وی» در اتحادیه اروپا در اوایل ماه مارس
احتمال تایید واکسن «اسپوتنیک وی» در اتحادیه اروپا در اوایل ماه مارس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.02.2021
اشتراک
رضا عطاران: آمپول زن‌ها را بیشتر کنید!

به گزارش اسپوتنیک، رضا عطاران پس از دریافت تندیس بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم فجر، از مسئولان خواست برای ریشه‌کنی کرونا، تعداد آمپول زن‌ها را در شهرها بیشتر کنند تا واکسیناسیون سریع‌تر کامل شود.

سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد سی و نهمین جشنواره فیلم فجر، به رضا عطاران، بازیگر فیلم روشن تعلق گرفت. این بازیگر، پس از دریافت جایزه خود از داوران جشنواره تشکر کرد و به روح‌الله حجازی تبریک گفت. او همچنین آرزو کرد که واکسیانسیون کرونا در ایران به سرعت انجام شود و هرچه زودتر همه از شر این بیماری خلاص شوند.

او در ادامه به شوخی پیشنهاد کرد که لطفا تعداد آمپول زن‌ها را بیشتر کنید تا در هر شهر یکی نباشد.
شوخی رضا عطاران سبب شد تا کاربران شبکه‌های اجتماعی آن را دست به دست بچرخانند.
بسیاری از کاربران معتقدند که رضا عطاران، کارگردان و بازیگر فوق‌العاده ای است و لیاقت این جایزه را داشت. گروهی از کاربران معتقدند که استفاده از واژه آمپول زن توسط این بازیگر، کنایه‌ای را در برداشته است. این دسته از کاربران معتقدند که رضا عطاران در این شوخی اشاره به داستان پادشاه ظالم و مالیات داشته است. اما در مقابل گروهی از کاربران معتقدند که او یک حرف ساده و درخواست معمولی از دولت داشت که هر شهروندی می تواند از دولت خود داشته باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала