رئیس مجلس ایران: بودجه 1400 تا پایان سال نهایی می شود

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / رئیس مجلس ایران: بودجه 1400 تا پایان سال نهایی می شود
 رئیس مجلس ایران: بودجه 1400 تا پایان سال نهایی می شود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.02.2021
اشتراک
رئیس مجلس در ایران آقای قالیباف اعلام نمود که بودجه_۱۴۰۰ تا پیش از پایان سال نهایی می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنيم، قاليباف رئيس مجلس ایران اعلام نمود که سلامت، معیشت، محرومیت زدایی، تولید و اشتغال چهار اولویت اصلی بودجه سال آینده است قانون جهش تولید مسکن هفته آینده ابلاغ خواهد شد.

مجلس ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.02.2021
رد کلیات بودجه از سوی مجلس

رئیس مجلس ایران همچنین افزود که در بودجه ۱۴۰۰ نیز که امیدواریم دولت محترم بودجه را اصلاح می‌کند و مجدد به مجلس برمی گرداند؛ مصمم هستیم که رفع تبعیض و همچنین برقراری انضباط در بودجه محقق شود و از جهت کارکردی هم باید این بودجه به بحث سلامت، مباحث تولید و اشتغال توجه ویژه داشته باشد.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس ایران در ادامه بررسی لایحه بودجه افزود: نیازمند برنامه دقیق‌تر و جدی‌تر برای اطراف تهران هستیم که البته ما مشکلات حاشیه نشینی را در برخی کلانشهرهای دیگر هم داریم که باید در برنامه هفتم تدبیر شود.

وی گفت: برخی تصمیمات در رفت و برگشت بر مباحث کارشناسی به دلایل مختلف متوقف می‌شود و وقت مردم را از بین می‌برد؛ آن زمان که ما در شهرداری بودیم مرتب می‌گفتیم که در قانون گفته است مترو تهران و حومه و در طراحی درازمدت هم پیش بینی شده بود که به بحث حومه تهران هم توجه شود و در همین ارتباط پیش بینی شده بود دو خط اکسپرس که شرق و غرب تهران را خارج از مترو تهران به هم وصل کند که از پردیس تا هشتگرد امتداد داشته باشد؛ اما به خاطر برخی اتفاقات و تغییرات این پروژه ۱۰ سال عقب افتاد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала