سروصدای پیرامون ورود دختر معمولی معاول اول بایدن به عرصه حرفه‌ای مدلینگ +عکس

© AFP 2023 / Andrew Harnik-Pool/Getty ImagesИзбранные президент США Джо Байден и вице-президент Камала Харрис во время выступления перед нацией в Уилмингтоне
Избранные президент США Джо Байден и вице-президент Камала Харрис во время выступления перед нацией в  Уилмингтоне - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.02.2021
اشتراک
درخشش دخترخوانده کامالا هریس در صنعت مدلینگ، واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی را به همراه داشته است.

به گزارش اسپوتنیک، تیپ متفاوت الا امهاف، دخترخوانده کامالا هریس، معاون رئیس جمهوری آمریکا، در مراسم تحلیف ریاست جمهوری توجه یک آژانس معتبر مدلینگ را به خود جلب کرده است. بنابراین، شرکت «آی ام جی مادلز» با خانم امهاف قرارداد بسته است.

الا که دختر ۲۱ سال داگ امهاف، همسر کامالا هریس، از ازدواج پیشین اوست، با پوشیدن یک لباس ساده اما زیبا توجه بسیاری از حاضران در مراسم تحلیف ریاست جمهوری آمریکا و رسانه‌ها را به خود جلب کرد. پس از آنکه پخش تلویزیونی تصاویر الا امهاف در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد، مدیران شرکت آی‌ام‌جی مادلز سراغ او رفتند و یک قرارداد تبلیغاتی مهم با دخترخوانده خانم معاون رئیس جمهوری منعقد کردند.

View this post on Instagram

A post shared by wikiFame (@wikifame)

گفته شده است که این شرکت با سوپرمدل‌های مشهور جهان از جمله کارلی کلوس، جیزل بانچن، کیت ماس، و جی‌جی حدید نیز کار کرده است.

این اتفاق با واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی روبرو شده است.

View this post on Instagram

A post shared by ella emhoff (@ellaemhoff)

بسیاری از کاربران معتقدند که تیپ الا شبیه مدل ها نیست و وقتی که والدین تو افراد مهمی باشند، برای درخشش کافی است. گروهی از کاربران معتقدند که شرکت‌های مدلینگ دنبال افرادی می گردند که لاغر و استخوانی و کمی متفاوت باشند و زیبایی اصلی‌ترین معیار آنان نیست. بعضی از کاربران نیز با اشاره به موهای زیر بغل الا معتقدند که برای شروع مدلینگ بهتر است ابتدا فکری بحال موهای زائد خود بکند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала