پیشنهاد مسدود کردن شبکه های اجتماعی خارجی در روسیه

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر پیشنهاد مسدود کردن شبکه های اجتماعی خارجی در روسیه
پیشنهاد مسدود کردن شبکه های اجتماعی خارجی در روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.02.2021
اشتراک
خانم مارگاریتا سیمونیان ، سردبیر خبرگزاری بین المللی "روسیا سگودنیا" (Rossiya Segodnya) و شبکه تلویزیونی"راشا تودی RT)) ، پس از حذف پست اینستاگرامی خود خواستار بسته شدن شبکه های اجتماعی خارجی در روسیه شد.

به گزارش اسپوتنیک، مارگاریتا سیمونیان در کانال تلگرامی خود نوشت: "ها، اینستاگرام این بی گناه ترین پیام  مرا حذف کرد ! کارتاژ باید نابود شود. شبکه های اجتماعی خارجی در روسیه باید بسته شوند".

او همچنین لینک پیام  خود در تلگرام  را نقل کرد  که در اینستاگرام حذف شده است.

زاخارووا: غرب به حمله تهاجمی خود علیه روسیه ادامه می دهد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.02.2021
زاخارووا: غرب به حمله تهاجمی خود علیه روسیه ادامه می دهد

در این پیام از جمله چنین آمده است: "تنها مجازاتی که می تواند به من آسیب برساند این است که سفر مرا به کوبان کوچک ممنوع کنند ، جایی که در آوریل از کف معطر گیلاس های شکفته پوشیده شده ، جایی که بوقلمون های خشن پرسه می زنند و زنان محلی تخمه می فروشند و می  توان با مردم محلی  به گپ زدن و معاشرت پرداخت".

بتازگی اینستاگرام همچنین یک پیام دیگر سیمونیان را مسدود کرد که در آن او به آن دنبال کنندگان خود که حقوق بازنشستگی اندکی دریافت می کنند ، پیشنهاد کمک کرده بود.

پیش از این ، مارگاریتا سیمونیان در لیست  35 شهروند روسیه گنجانده شده بود که سازمان موسوم به بنیاد مبارزه با فساد مالی(در روسیه عامل خارجی اعلام شده) با ارسال نامه ای به ایالات متحده پیشنهاد كرده بود مورد تحریم واشنگتن قرار بگیرند. پیش از این ، دیمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس جمهور روسیه ، اظهار داشته بود  که بنیاد مبارزه با فساد مالی با این درخواست از ایالات متحده هم از لحاظ حقوقی و هم در عمل نقش خود را به عنوان یک عامل خارجی نشان داده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала