سفیر روسیه در آمریکا: انتظارات زیادی از دولت بایدن نداریم

© Sputnik / Vladimir Pesnyaسفیر روسیه در آمریکا: انتظارات زیادی از دولت بایدن نداریم
سفیر روسیه در آمریکا: انتظارات زیادی از دولت بایدن نداریم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.02.2021
اشتراک
به عقیده آناتولی آنتونوف، کارمندان نمایندگی های دیپلماتیک روسیه در ایالات متحده مجبورند "در سخت ترین شرایط" به دلیل خراب شدن روابط دوجانبه کار کنند.

به گزارش اسپوتنیک، سفیر روسیه در ایالات متحده  آمريکا، آناتولی آنتونوف اعلام نمود که وی هیچ انتظار عمده ای از توسعه سازنده روابط بین مسکو و واشنگتن و دولت جدید آمریکا ندارد. آنتونوف این سخنان را روز سه شنبه در مراسم تاج گذاری گلها بر سر مزار دولت و دیپلمات امپراتوری روسیه الكساندر بودیسكو در واشنگتن گفت.

ضعف زرادخانه هسته ای آمریکا با روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.02.2021
ضعف زرادخانه هسته ای آمریکا در برابر روسیه

وی گفت: "همه ما انتظارات زیادی نداریم، همانطور که مي دانيم انتظارات همانند قبل است، من می خواهم از همه برای حمایت خود تشکر کنم".

وی گفت: "هر کاری که ما انجام می دهیم کاملاً درست انجام می شود. ما با آرامش و بدون عصبانیت از منافع ملی فدراسیون روسیه از طریق توسعه روابط روسیه و آمریکا تا آنجا که ممکن است دفاع می کنیم. و این واقعیت که این ارتباط باید مورد نیاز و تقاضا هستند، نه برای من و نه برای هیچ شکی در این موضوع وجود ندارد". وی در ادامه گفت که کارمندان نمایندگی های دیپلماتیک روسیه در ایالات متحده مجبورند "در سخت ترین شرایط" به دلیل خراب شدن روابط دوجانبه کار کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала