روحانی: از مردم بزرگوار ایران طلب عفو می کنم

© AP Photo / Iranian Presidency Officeروحانی: از مردم بزرگوار ایران طلب عفو می کنم
روحانی: از مردم بزرگوار ایران طلب عفو می کنم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.02.2021
اشتراک
رئیس جمهور گفت: اگر در این هفت سال و نیم در بخش هایی از اداره کشور آن چنان که شایسته ملت ایران بوده عمل نکرده ایم از مردم عزیز و بزرگوار ایران در این ایام جشن ملی طلب عفو می کنم.

به گزارش اسپوتنیک، حسن روحانی صبح امروز در سخنرانی خود به مناسبت ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، که به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد با طلب عفو از مردم ایران اظهار کرد: امسال را در حالی جشن می گیریم که ملت در سال ۹۹ در یک جنگ اقتصادی بعد از سه سال در حال پیروزی است.

روحانی: کسی توقع برداشتن گام اول از ایران را نداشته باشد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.02.2021
روحانی: کسی توقع برداشتن گام اول از ایران را نداشته باشد

رئیس جمهور ایران افزود: خدا ترامپ را سرنگون کرد؛ به ظاهر ملت آگاه آمریکا او را سرنگون کردند، اما نقش ملت و دولت ایران برای سرنگونی این مستبد بدون تردید تاثیرگذار بود.

روحانی گفت: همه مردم جهان این روزها یک بدهکاری بزرگ به ملت ایران دارند.

وی خاطرنشان کرد: من به مذاکره افتخار می کنم. مذاکره چیز منفی نیست و از لوازم دولت و حکمرانی دنیای امروز و نه امروز که ارث پیامبر است که در مقاطع مختلف با دشمنان خود حرف زد و مذاکره کرد و پیمان بست و صلح کرد که نمونه آن صلح حدیبیه است.

حسن روحانی تصریح کرد: اگر در این هفت سال و نیم در اداره کشور آنچنان که شایسته ملت بزرگ ایران نبوده عمل کرده ایم، از مردم بزرگوار ایران در این ایام جشن ملی طلب عفو می کنم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала