ادعای جنجالی مدعی طب اسلامی درباره واکسن کرونا +عکس

© Sputnik / Ilya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر تست اچ آی وی کسانی که واکسن استرالیایی کرونا زدند، مثبت شد
تست اچ آی وی کسانی که  واکسن استرالیایی کرونا زدند، مثبت شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.02.2021
اشتراک
اظهارات جدید دفتر آیت‌الله تبریزیان درباره واکسن کرونا و تمایل افراد به همجنس‌گرایی، واکنش‌های متفاوتی را به دنبال داشته است.

به گزارش اسپوتنیک، آیت‌الله عباس تبریزیان، روحانی که اظهارات جنجالی دفتر ایشان چندین بار در دوران کرونا حاشیه‌ساز شده است، این بار نیز با انتشار مطلبی درباره واکسن کرونا و تمایل افرادی که واکسن می‌زنند به همجنس‌گرایی، حاشیه‌ساز شده است.

View this post on Instagram

A post shared by Rouydad24 (@rouydad24.ir)

دفتر آیت‌الله تبریزیان در کانال تلگرامی خود نوشت: «سعی کنید به کسانی که واکسن می‌زنند نزدیک نشوید، زیرا در واکسن‌ها میکروچیپ تعبیه شده، که این میکروچیپ سبب تغییرات ژنتیکی می‌شود، و انسان را از حالت انسان بودن خارج می‌سازد، و تبدیل به یک ربات تحت کنترل می‌کند، و ژن ایمان و اخلاق و نجابت را از دست داده و تمایل به همجنس بازی پیدا می‌کنند. و در نهایت تبدیل به موجودات خطرناک می‌گردند.»
در ادامه این مطلب نیز عنوان شده است: «اسم کسی که واکسن می‌زند میکروچیپ و بیشتر میکروچیب‌ها در دو سال آینده خواهند مرد.»

View this post on Instagram

A post shared by Iranwire.com (@iranwire)

حسین کرمانپور، مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی در واکنش به ادعای جدید تبریزیان، اظهار داشت: «هم وزارت بهداشت و هم سازمان نظام پزشکی قبلا هم از ایشان شکایت کرده بودند. آیا مطرح کردن چنین مباحثی که به دین و اسلام واقعی ضربه می‌زد، تشویش اذهان عمومی نیست و مدعی العموم نباید ورود کند؟ در حالی که رهبری و نظام و جامعه به دنبال واکسن کرونا هستند و بخشی از سرمایه ما در بخش تولید واکسن صرف می‌شود، بیان چنین کلماتی تشویش ایجاد نمی‌کند؟»

بسیاری از کاربران به این موضوع می‌خندند و آن را مورد تمسخر قرار می‌دهند. آنها عنوان می‌کنند پس از ادرار شتر و روغن بنفشه برای درمان کرونا، اکنون مردم را از زدن واکسن کرونا منع می‌کنند. بسیاری از کاربران عنوان می‌کنند در صورتی می‌توان از عوارض واکسن کرونا اطلاع داشت که شخصی آن را تست کرده باشد بنابراین ادعای دفتر تبریزیان بی‌اساس است. برخی نیز با کنایه عنوان می‌کنند آیت‌الله تبریزیان بهتر است به اطرافیان، شاگردان و هواداران خود چنین توصیه‌ای کند نه عموم مردم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала