وزارت اطلاعات ایران: فردی در نیروهای مسلح کشور در ترور فخری زاده دخیل بود

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / وزارت اطلاعات ایران: فردی در نیروهای مسلح کشور در ترور فخری زاده دخیل بود
وزارت اطلاعات ایران: فردی در نیروهای مسلح کشور در ترور فخری زاده دخیل بود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.02.2021
اشتراک
علوی: از 5 روز قبل از حادثه اطلاع داده بودیم که قرار است فخری‌زاده را در این نقطه ترور کنند؛ فقط زمان را نمی‌دانستیم.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر، محمود علوی وزیر اطلاعات ایران گفت: فقط 5 روز قبل از ترور شهید فخری‌زاده گفتیم که در این نقطه می‌خواهند ایشان را ترور کنند؛ فقط زمان را نمی‌دانستیم. آن نفری که کار تدارکات را انجام داده بود در نیرو‌های مسلح بود و ما در این حوزه نمی‌توانیم کار اطلاعاتی کنیم.

اعلام قرمز برای ۴ نفر از عاملان ترور محسن فخری ‌زاده - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.01.2021
اعلام قرمز برای ۴ نفر از عاملان ترور فخری ‌زاده

وی در ادامه به حجمه ها به وزارت اطلاعات اشاره کرد و گفت: متأسفانه بیشترین هجمه‌ها در این مدت از خودی‌ها به وزارت اطلاعات بوده و تنها دو ساعت بعد از شهادت شهید فخری زاده شروع کردند به تخریب وزارت اطلاعات اما بعد از اینکه ما اطلاعاتمان را اعلام کردیم که دو ماه قبل به آنها گفته بودیم که دشمنان در این منطقه کار اطلاعاتی انجام داده‌اند و می‌خواهند عملیات انجام دهند اما باز برخی شروع به انتقاد کردند که چرا وزارت اطلاعات محل و زمان اقدام تروریستی می‌دانستند و جلوی این حرکت را نگرفتند.

علوی ادامه داد: ما کی گفتیم چه زمانی این کار تروریستی انجام می‌شود. ما فقط تنها به آنها اعلام کردیم که چه محل‌هایی مورد هدف آنها برای انجام عملیات شأن هست. 5 روز قبل از ترور شهید فخری زاده مکان ترور را می‌دانستیم. فردی که امکانات ترور را فراهم کرده بود از اعضای نیروهای مسلح بود بخاطر همین نتوانستیم جلوی ترور را بگیریم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала