سازمان بهداشت جهانی ۴ حالت انتقال کرونا به انسان را نام برد

CC BY 2.0 / NIAID-RML / Novel Coronavirus SARS-CoV-2سازمان بهداشت جهانی ۴ حالت انتقال کرونا به انسان را نام برد
سازمان بهداشت جهانی ۴ حالت انتقال کرونا به انسان را نام برد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.02.2021
اشتراک
کارشناسان سازمان بهداشت جهانی اظهار داشتند که ۴ حالت از انتقال کرونا به انسان را مشخص کردند: انتقال کرونا به انسان از طریق حیوانات، پیوند متوسط​​، غذای منجمد، حادثه آزمایشگاهی در مجموع رخ می دهد.

به گزارش اسپوتنیک، پیتر بن امبارک رئیس گروه متخصص بین المللی سازمان بهداشت جهانی، در یک کنفرانس مطبوعاتی در ووهان گفت: یک گروه متخصص از سازمان بهداشت جهانی چهار فرضیه احتمالی را در مورد چگونگی ورود ویروس سارس-کووید-۲ به انسان بررسی کرده است.

باکو پایتخت آذربایجان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.02.2021
آغاز کارآزمایی بالینی مشترک «اسپوتنیک وی» و «آسترازنکا» در آذربایجان

ما چهار فرضیه در مورد چگونگی انتقال ویروس به انسان ارائه دادیم؛ اولین مورد انتقال مستقیم حیوان به انسان است.

فرضیه دوم این بود که ویروس می تواند از یک حیوان میانی، به طور بالقوه نزدیک به انسان منتقل شود، که در آن ویروس می تواند قبل از انتقال به انسان سازگار شود و گردش کند.

فرضیه سوم یک زنجیره غذایی است، به ویژه غذای منجمد، که سطح آن ممکن است منبع انتقال ویروس به انسان یا از طریق غذا باشد و آخرین مورد احتمال وقوع آزمایشگاه است.

امبارک تأکید کرد که کارشناسان تمام فرضیه ها را به دقت مطالعه کرده اند. محتمل ترین نسخه در مورد انتقال ویروس از طریق یک حامل میانی است.

کارشناسان سازمان بهداشت جهانی قصد دارند در آینده آن را مطالعه کنند.

همچنین احتمال انتقال ویروس از طریق سطح مواد غذایی منجمد بسیار زیاد است.این احتمال انتقال ویروس از دور را نشان می دهد، نسخه سوم در صورت امکان، نسخه مربوط به انتقال مستقیم ویروس از خفاش ها است.با این حال، انتقال ویروس به انسان به دلیل نشت آزمایشگاهی بعید است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала