چرا با خرید تجهیزات نظامی مخالفت می‌شود؟

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده هوافضای سپاه پاسداران ایران
امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده هوافضای سپاه پاسداران ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.02.2021
اشتراک
سردار حاجی زاده: دشمن به هر اقدامی دست زد تا ما رشد و پیشرفت نکنیم.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «فارس»، سردار حاجی زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه در خصوص مخالفت مقام رهبری نسبت به خرید تجهیزات نظامی، اظهار داشت فرمانده معظم کل قوا بارها تاکید فرمودند تجهیزات نظامی خریداری نشود، چون می دانستند اگر بدنبال خرید تجهیزات نظامی برویم از تولید داخلی غافل خواهیم شد.

روسیه و آمریکا درباره ادامه  کنترل تسلیحات هسته ای یکدیگر به توافق رسیدند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.01.2021
روسیه و آمریکا درباره ادامه کنترل تسلیحات هسته ای یکدیگر به توافق رسیدند

وی در ادامه افزود:« باید بپذیریم که آمریکا دشمن ما است و به دنبال آن است که جلوی توانمندی‌ها و پیشرفت‌های ما را از ما بگیرد، ایستا بودن و ثبات سازمانی قطعا مشکل ایجاد خواهد کرد، نیروی زمینی ارتش نیز در این راستا در خصوص تیپ های واکنش سریع اقدامات خوبی را انجام داد که قابل تحسین است.

دشمن به دنبال تهاجم است البته نه فقط تهاجم نظامی، اما ما به عنوان نیروهای نظامی باید طرح و برنامه داشته باشیم. در جاهایی که آمریکا را دشمن دانسته‌ایم و به آنها اعتماد نکرده‌ایم به پیشرفت های چشمگیری دست پیدا کردیم، دشمن به هر اقدامی دست زد تا ما رشد و پیشرفت نکنیم.

فرمانده معظم کل قوا بارها تاکید فرمودند تجهیزات نظامی خریداری نشود، چون می دانستند اگر بدنبال خرید تجهیزات نظامی برویم از تولید داخلی غافل خواهیم شد. هرچیزی که به ذهن برسد که باید طراحی و تولید شود قابل طراحی و دستیابی است».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала