لایک کاپیتان رئال مادرید که جنجال آفرید +عکس، ویدئو

© AFP 2023 / Boris HorvatИспанский защитник Серхио Рамос во время матча между сборными Испании и Турции на Евро-2016 во Франции
Испанский защитник Серхио Рамос во время матча между сборными Испании и Турции на Евро-2016 во Франции - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.02.2021
اشتراک
لایک جنجالی سرخیو راموس مهر تاییدی بر خبر جدایی او از رئال مادرید شد!

به گزارش اسپوتنیک، سرخیو راموس، کاپیتان تیم رئال مادرید، اخیرا با لایک کردن یک پست اینستاگرامی که از صفحه هواداران او بود، خبرساز شد. پست منتشر شده در حمایت از راموس و بر ضد باشگاه رئال مادرید بود که رفتار سران باشگاه در مورد اسطوره های باشگاه را زیر سوال برده بود.

با لایک شدن این پست توسط راموس که به نوعی مهر تاییدی بر ادعای آن است، کاربران و هواداران او نگران شدند.
گفته شده است که رئال مادرید موفق شده در مورد تمدید قرارداد با لوکا مودریچ به توافق برسد، اما تکلیف ادامه حضور سرخیو راموس در این تیم هنوز روشن نشده است.

 همچنان رئال مادرید نتوانسته است تا با کاپیتانش و همچنین مرد همه کاره تیم  خود به توافقی برای تمدید قرارداد برسد و به نظر می رسد گفتگو ها در مسیر دلخواه پیش نمی روند.

هر دو طرف بر خواسته های خود پافشاری می کنند و بحران مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا نیز وخامت اوضاع را تشدید کرده است.

View this post on Instagram

A post shared by sergio ramos (@sr4__iranian)

بسیاری از کاربران معتقدند که این لایک مهر تاییدی بر نارضایتی راموس از موضع باشگاه در تمدید قراردادش می باشد. به گفته این دسته از کاربران نمی توان تیم رئال مادرید را بدون راموس تصور کرد. اما عده ای دیگر از کاربران در مقابل عنوان کردند که او در کنار بخاری نشسته بود و دست او به اشتباه بر دکمه لایک رفته و نباید این کار را طول و تفسیر داد و ممکن است یک اتفاق ناخواسته باشد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала