اظهارات عجیب کارگردان ایرانی درباره همه‌گیری کرونا +ویدئو، عکس

© Flickr / m4tikسی ‌و ‌هشتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر در سال 1399 برگزار نمی‌شود
سی ‌و ‌هشتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر در سال 1399 برگزار نمی‌شود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.02.2021
اشتراک
بهروز افخمی در مصاحبه‌ای نسبت به همه‌گیری کرونا نظرات متفاوتی را عنوان کرد که موجب شوکه شدن کاربران شده است.

به گزارش اسپوتنیک، کارگردان سرشناس ایرانی، بهروز افخمی در مصاحبه‌ای در حاشیه برگزاری جشنواره فیلم فجر صحبت‌های متفاوتی درباره کرونا مطرح کرد و آن را بازی آمریکا خواند که موجب واکنش جمعی از کاربران شده است.

بهروز افخمی در حالیکه بدون ماسک در مقابل دوربین و خبرنگار حاضر شده بود درباره ویروس کرونا چنین گفت: «ما در ایران کاسه داغ‌تر از آش شده‌ایم. ماسک‌ را به مردم تحمیل و مدرسه‌ها را تعطیل کرده‌ایم که این‌ها غلط بوده... .»
او همچنین عنوان کرد: «بسیاری از شهرهای بزرگ به خاطر استفاده مردم از خودرو شخصی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بی‌دلیل آلوده شده است و معتقد است مسئولان به همین علت و سایر مسائلی که طی یک سال گذشته به علت کرونا بوجود آمده است باید پاسخگو باشند.»

کاربران عنوان می‌کنند در حالیکه بسیاری از مردم در غم از دست دادن اطرافیان‌شان به علت مبتلا شدن آنها به کرونا هستند، کارگردان سرشناس ایرانی این چنین اظهارنظر می‌کند و در عوض اینکه به مردم توصیه‌های مفید و ارزشمند ارائه دهد آنها را با صحبت‌های نسنجیده ناراحت و رنجیده می‌کند.

برخی از کاربران ضمن اظهار تاسف از چنین طرز فکری، معتقدند بهتر است مردم بیشتر به توصیه‌های ستاد مبارزه با کرونا و کادر درمان توجه کنند تا این بحران همه‌گیر را سریع‌تر و سلامت پشت سر بگذاریم. جمعی از کاربران نیز عنوان می‌کنند اگر این کارگردان برای لحظه‌ای تصور اینکه خانواده‌اش به کرونا مبتلا شود را داشته باشد به خودش اجازه نمی‌دهد چنین صحبتی‌های بی‌اساسی را مطرح کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала