لایو اعتراضی و صحبت‌های انتقادی بانوی بازیگر نسبت به اوضاع کرونا در ایران +ویدئو، عکس

© Fotolia / Kaspars Grinvaldsفریاد رئیس بر سر کارمند
فریاد رئیس بر سر کارمند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.02.2021
اشتراک
فریادهای سحر زکریا بازیگر شناخته شده در سریال‌های طنز، با واکنش‌های کاربران در صفحات اجتماعی همراه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، ‌سحر زکریا بانوی بازیگر سینما و تلویزیون ایران در هفته‌ی اخیر در یک لایو اینستاگرامی با فریاد و گریه به تاخیر ایران در خرید واکسن کرونا و با انتقادات تند از مسئولان، جنجالی تازه در فضای مجازی آفرید.

وی در لایو خود ادعاهای رونق اقتصادی در ایران را دروغ خواند و عنوان کرد به خاطر مردم فریاد می‌زنم. او همچنین اظهار کرد در سایر کشورها خبری از مرگ چهره‌های معروف به علت کرونا نیست اما در ایران تعدادی از شخصیت‌های محبوب مردمی و معروف به دلیل عدم اقدام به موقع و تعویق در خرید واکسن، فوت کردند.

کاربرانی معتقدند صحبت‌های سحر زکریا حرف دل بسیاری از مردم در ایران است و با تایید حرف‌های وی، از او حمایت می‌کنند اما گروهی از کاربران این فریادها را تنها برای جلب توجه و دیده شدن در فضای مجازی می‌دانند.

کاربرانی نیز عنوان می‌کنند در حالیکه پلیس و ستاد مبارزه با کرونا تلاش می‌کند تا از میزان سفرهای غیرضروری و رفت و آمدها کم کند اما مردم به این توصیه‌ها بی‌توجه‌اند و مدام از تاخیر در خرید واکسن صحبت می‌کنند. این کاربران معتقدند در هیچ جایی از کره‌ی زمین واکسن کرونا عمومی نشده است و باید کمی صبر کرد، ضمن اینکه بهتر است در حمایت از واکسن ایرانی گام برداریم نه اینکه تقاضای واکسن خارجی را داشته باشیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала