سلامی: امروز تحریم به فرصتی برای تحریک انگیزه‌ها، باورها و اعتقادات مردم تبدیل شده

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / سلامی: امروز تحریم به فرصتی برای تحریک انگیزه‌ها، باورها و اعتقادات مردم تبدیل شده
سلامی: امروز تحریم به فرصتی برای تحریک انگیزه‌ها، باورها و اعتقادات مردم تبدیل شده - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.02.2021
اشتراک
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: ملت ما در حال پیشرفت است و ما در حال قطع همه وابستگی‌ها هستیم.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در کنار نیازهایی که کشور برای پیشرفت احتیاج دارد، خوشبختانه پتانسیل‌های خوبی در کشور وجود دارد و دشمنان تلاش می‌کنند همه روزنه‌های پیشرفت را به روی ملت ما ببندند اما به همت جوانان هوشمند و پرتلاش، که جهاد علمی و فناوری را در مسیر پیشرفت کشور قرار داده‌اند امروز می‌بینیم بسیاری از محصولاتی که تا قبل مجبور بودیم وارد کنیم و ما را به کشورهای دیگر وابسته می‌کرد به دست جوانان تلاشگر و دانشمند ما تولید می‌شود.

آیت الله خامنه ای - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.02.2021
رهبر ایران: اگر تحریم ها برداشته شود به برجام بر می گردیم

فرمانده کل سپاه افزود: به نظر ما تحریم یکی از فرصت‌های بزرگ تاریخی برای کشور ایران است نه یک فرصت در یک مقطع زمانی. امروز تحریم به فرصتی برای تحریک انگیزه‌ها، باورها و اعتقادات مردم تبدیل شده و به مفهوم واقعی یک تلاش واقعی در جامعه برای رفع همه نیازمندی‌ها ایجاد کرده است.

سلامی تأکید کرد: ما نمی‌توانیم به هیچ‌ کشوری وابسته باشیم و با کشورهای دیگر متفاوت هستیم چرا که در تحریم جهانی هستیم و هیچ کس به ما کمک نمی‌کند. حتی دوستان ما در بهترین حالت، با ما دشمنی نمی‌کنند، اما هیچ کس به ما کمک نمی‌کند تا این کشور روی پای خودش بایستد. مردم و جوانان ما یاد گرفته‌اند به ذهن‌های خود تکیه کنند و روی پای خود بایستند تا آرزوی دشمنان را دفن کنند.

وی تصریح کرد: آرایش مردم ایران برای عبور از تحریم‌ها و تامین نیازها، جهادی و جدی است و ما مطمئن هستیم فرمول ما برای عبور از مسائل جاری همین همت و عزمی است که در این نمایشگاه می‌بینیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала