روند درمان و بهبودی "هیرمان" شیرِ نر ایرانی

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / روند درمان و بهبودی "هیرمان" شیرِ نر ایرانی
روند درمان و بهبودی هیرمان شیرِ نر ایرانی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.02.2021
اشتراک
طی روزهای اخیر اخبار ضد و نقیضی از وضعیت سلامتی "هیرمان" شیر نر ایرانی که در باغ‌ وحش ارم تهران نگهداری می ‌شود، در خبرها و نیز فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، هیرمان شیر ایرانی، چند وقتی است که نامش بر سرِ زبان ‌ها افتاده است، از آخرین باری که پیش از ماه‌‌‌ های اخیر نام "هیرمان" دوباره خبرساز شد، بیش از یک سال و نیم می ‌گذرد.

حال شیر ایرانی باغ وحش ارم خوب نیست - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.01.2021
حال شیر ایرانی باغ وحش ارم خوب نیست

با توجه به بروز نارسایی ‌های جسمی شیرِ ایرانی، به ‌تازگی جلسه ‌ای در باغ‌ وحش ارم با حضور مسئولان این باغ‌ وحش و تیم پزشکی «هیرمان» تشکیل شد.

دکتر پیمان محمدزاده دامپزشک باغ‌ وحش ارم در تشریح وضعیت روند درمانی شیرِ ایرانی درباره روند درمان این شیر ایرانی، اظهار کرد: در بدو ورود شیر نر با توجه به مستندات موجود، اختلالات خفیفی در چشم راست شیر وجود داشت که چون باغ‌ وحش ارم به‌ عنوان کاندیدای عضویت در اتحادیه باغ ‌وحش ‌های اروپا است، ملزم به همکاری با اتحادیه‌ های گونه ‌های در معرض خطر، از جمله شیر آسیایی است، بنابراین بنده مکاتباتی را با مدیر این اتحادیه شروع کردم و مشکلات چشمی و همچنین مشکلات نورولوژیک و اختلالات حرکتی و ضعف عمومی شیر را طی یک نامه‌ ای استعلام گرفتم.

درکل حال "هیرمان" خوب است و با گذراندن دوره بیماری، البته با تلاش مسئولان باغ‌ وحش ارم و تیم پزشکی مجرب، سلامتی ‌اش را به ‌طور کامل به دست خواهد آورد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала