رقص پرانرژی مجری شاد ایرانی شبکه فاکس نیوز با خانواده خود +ویدئو، عکس

© Flickr / Dieter LaskowskiThe Paris City Council has now voted in favor of taking legal action against Fox News.
The Paris City Council has now voted in favor of taking legal action against Fox News. - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.02.2021
اشتراک
مورد توجه قرار گرفتن رقص پرانرژی شالی زمردی مجری ایرانی شبکه فاکس آمریکا با خانواده خود!

به گزارش اسپوتنیک، شالی زمردی مجری فاکس نیوز که در شبکه های اجتماعی با رقص خود مورد توجه قرار گرفته است، اصالتا ایرانی بوده و اهل استان گیلان می باشد.

View this post on Instagram

A post shared by @golchin.honar

 شالی زمردی مجری شبکه فاکس نیوز 5 است و به همراه خانواده خود در آمریکا زندگی می کند و سالهاست که کار اجرای اخبار و برنامه های این شبکه را بر عهده دارد.

گفته شده است که این مجری پرانرژی تسلط کاملی بر زبان فارسی و اسپانیایی دارد اما تا کنون در شبکه فاکس نیوز فارسی صحبت نکرده است.

رقص شاد و پرانرژی شالی زمردی به همراه خانواده پرجمعیت خود سبب شده است تا مورد استقبال کاربران شبکه های اجتماعی قرار بگیرد.
اودر سال ۱۹۹۹ با همسرش آمریکایی خود به نام بروس ازدواج کرد. این زوج ۴ فرزند به نامهای عرشیا، ارشان، شیلا و شایدن دارند.
وی در پیج اینستاگرام اش 268 هزار فالور دارد که اکثر آن ها ایرانی هستند. ماجرای شهرت وی نزد ایرانیان از وقتی شروع شد که در عید نوروز 99 وی با انتشار عکسی از خودش در حال تماشای سریال پایتخت علاقه اش را به این سریال نشان داد و پس از آن با انتشار ویدئوهایی از رقص های خود بیشتر مورد توجه قرار گرفت. این مجری ایرانی با اینکه هیچ گاه در ایران زندگی نکرده است اما زبان فارسی را بخوبی حرف می زند و رقص ایرانی او در سطح خوبی قرار دارد. او با زبان انگلیسی بزرگ شده اما بعدا فارسی رو هم یاد گرفته و می گویدکه هم ترکی کردی و هم رشتی بسیار دوست دارد و سنت و فرهنگ هایشان را نیز بلد است. شالی زمردی در سال ۲۰۰۱ در مسابقات ملکه زیبایی Miss Orange County شرکت کرد و نفر اول شده است. 

او به ورزش خیلی علاقه دارد و به رقص خیلی اهمیت می دهد و در پست های اینستایش هم همواره با ۴ فرزندش می رقصد. او دستی در رقص گیلانی نیز دارد و وقت گذراندن با خانوده برایش از هر چیزی لذت بخش تر است.

بسیاری از کاربران ایرانی از اینکه این خانم مجری به سنت و رقص ایرانی پایبند است از او تقدیر کردند. گروهی از کاربران عنوان کردند که رقص او به حدی شاد است که با دیدن آن از او انرژی می گیرند. بعضی از کاربران معتقدند که او نباید هیچ وقت از سیاست بگوید و فقط باید برقصد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала