چهار دلیل برای اینکه چرا روس ها کشورشان را دوست دارند از دیدگاه وبلاگ نویس چینی

© Sputnik / Илья Наймушин /  مراجعه به بانک تصاویر چهار دلیل برای اینکه چرا روس ها کشورشان را دوست دارند از دیدگاه وبلاگ نویس چینی
چهار دلیل برای اینکه چرا روس ها کشورشان را دوست دارند از دیدگاه وبلاگ نویس چینی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.02.2021
اشتراک
به عقیده نویسنده مقاله منتشره در پرتال چینی Sohu ، روس ها بطور ذاتی و از همان زمان زاده شدن به کشور خود افتخار کرده و از تعلق به آن احساس غرور می کنند.

به گزارش اسپوتنیک، این وبلاگ نویس معتقد است که اولین دلیل عشق روس ها به وطن خود طبیعت روسیه و تنوع و پهناوری آن است. وی خاطرنشان کرد: فقط در روسیه می توانید جنگلهای بی پایان سیبری ، کوههای سفید و پوشیده از برف آلتای ، دریای رمانتیک بالتیک ، کوههای باشکوه قفقاز ، یخچال طبیعی چشمگیر بولوس و غار یخی کونگور را مشاهده کنید.

روس ها یک بار دیگر ناجی بشر می شوند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.01.2021
گزارش و تحلیل
روس ها یک بار دیگر ناجی بشر می شوند

دلیل دوم تاریخ است. تاریخ روسیه از مجموعه ای غنی از حوادث شادی آور و غم انگیز تشکیل شده است. نویسنده می نویسد ، روس ها به تاریخ پر پیچ و خم کشور خود افتخار می کنند ، با گذشت زمان آنها روش خود را برای از سر گذراندن مشکلات را ایجاد کرده اند: پذیرش غم و اندوه ، ناامید نشدن و ادامه حرکت به جلو.

وبلاگ نویس چینی معتقد است که بینش و ذهنیت روسها نیز به همین اندازه بی نظیر بوده و خصوصیات کاملاً متضادی را در هم  آمیخته و روح روسی را تشکیل می دهد.

وی در پایان می نویسد خانه، دلیل اصلی عشق روس ها به کشورشان است. محل زندگی آنها خانه آنهاست که روحشان  را گرم و خشنود می کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала