درآمدزایی ستاره فوتبال آرژانتینی در هر ثانیه +عکس، ویدئو

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر لایی مسی به خبرنگار از آن سوی زمین + ویدئو
لایی مسی به خبرنگار از آن سوی زمین + ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.02.2021
اشتراک
آیا می‌دانستید درآمد مسی به پول ایران چقدر می شود؟

به گزارش اسپوتنیک، مبلغ فوق العاده قرارداد جديد ليونل مسي، بازیکن فوتبال آرژانتینی با بارسلونا سبب شد تا کاربران شبکه های اجتماعی نسبت به آن واکنش نشان دهند. گفته شده است که لیونل مسی پاداشی برابر با 100 ميليون يورو و دستمزد سالانه 70 ميليون يورو دریافت می کند.

کاربران شبکه های اجتماعی به منظور درک بهتر این رقم آن را به تومان تبدیل کردند تا بدانند که مسی در ثانیه و دقیقه و حتی ساعت چه میزان حقوق دریافتی دارد.

بر طبق محاسبه کاربران شبکه های اجتماعی، درآمد لیونل مسی بر حسب تومان هر دقیقه ۲ میلیون هر ساعت ۱۲۰ میلیون هر روز ۲.۸ میلیارد هر هفته ۲۰ میلیارد هر ماه ۸۰ میلیارد هر سال ۹۶۰ میلیارد می باشد.

گفته شده است که کاپیتان اسطوره ای بلوگرانا، بسیار بیشتر از دستمزدی که از بارسلونا گرفته، برای این تیم درآمدزایی کرده است.


مارک سیریا، یکی از کارشناسان اقتصادی اسپانیایی، به لیبرتاد دیجیتال گفته است: "مسی نقشی اساسی در درآمدهای معمول بارسلونا دارد. من در حال آنالیز و تجزیه و تحلیل مقدار درآمدی هستم که او برای بارسلونا کسب کرده است و این رقم سالانه بین 250 تا 300 میلیون یورو است. اگر او سالانه 140 میلیون یورو دستمزد گرفته باشد هم بارسا سالی 100 میلیون یورو از قبال مسی درآمد داشته و سود کرده است."
سیریا همچنین به این موضوع اشاره کرده که بسیاری از اسپانسرهای بارسلونا قرارداد خود با این باشگاه را سال به سال تمدید می کنند چرا که نگرانند مسی در پایان فصل بارسلونا را ترک کند.

View this post on Instagram

A post shared by @messi18726

بسیاری از کاربران نسبت به درآمد بالای مسی واکنش نشان دادند. به گفته بسیاری از آنان، دستمزدی که او در یک دقیقه دریافت می کند، آنان در یک ماه با مشقت بسیار می گیرند. عده ای از کاربران نیز معتقدند که یک مسی در کل دنیا وجود دارد و او با پشتکار فراوانی که دارد قطعا یکی از بهترین های فوتبال جهان است. به گفته این دسته از کاربران، او شایسته این مقدار درآمد است. بعضی از کاربران نیز با نگاه طنزگونه عنوان کردند که زمانیکه مسی به دستشویی می رود و برمی گردد، به اندازه کار یک ماه ما دستمزد می گیرد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала