مجازات یکی از نمایندگان کنگره آمریکا به خاطر درخواست استیضاح بایدن

© Photo / Ttarasiukپیش نویس قطعنامه استیضاح بایدن به کنگره آمریکا تقدیم شد
پیش نویس قطعنامه استیضاح بایدن به کنگره آمریکا تقدیم شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.02.2021
اشتراک
در ایالات متحده، خانم مارجوری تیلور گرین، نماینده کنگره، که قبلاً پیشنهاد استیضاح جو بایدن رئیس جمهور را مطرح کرده بود ، مجازات شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از  CNN، مجلس نمایندگان به اتخاذ تدابیری علیه گرین و برکناری وی از سمت هایش در دو کمیته پارلمانی  رای داده است . این پیشنهاد توسط دموکرات ها پشتیبانی شد اما اکثریت جمهوری خواهان به آن رای مخالف دادند.

بایدن  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.02.2021
وعده بایدن در خصوص عدم جلب خانواده‌اش به امور دولتی

خاطرنشان می شود که مارجوری گرین جمهوری خواه به خاطر اظهارات کینه توزانه خود معروف است. او از جمله در واقعیت داشتن حملات تروریستی 11 سپتامبر 2001 و موارد تیراندازی در مدارس آمریکا ابراز تردید کرده و آنها را زیر سوال برده است. همچنین اعتقاد بر این است که نماینده مجلس از طرفداران نظریه معروف توطئه QAnon (کیوانان) است. با این وجود ، قبل از شروع رای گیری در مجلس نمایندگان ، گرین سعی کرد اظهارات قبلی خود را پس بگیرد.

در 22 ژانویه اعلام شد درخواست استیضاح بایدن در مجلس نمایندگان کنگره آمریکا مطرح شده است. خانم گرین ، رئیس جمهور جدید آمریکا را به فساد متهم کرده و گفت وی در زمان حکومت باراک اوباما، معاون رئیس جمهور بود، گویا به کسب و کار پسرش هانتر در اوکراین کمک نامشروع می کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала