واکنش سلبریتی ها و کاربران به درگذشت علی انصاریان +ویدئو، عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / علی انصاریان، مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران
علی انصاریان، مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.02.2021
اشتراک
درگذشت علی انصاریان، شوک سنگینی به مردم ایران وارد کرد!

به گزارش اسپوتنیک، درگذشت علی انصاریان، بازیکن سابق فوتبال  پس از روزها و شب ها مبارزه با کرونای منحوس، ایران را در شوک و غم سنگینی فرو برد.

مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که مدت کوتاهی را هم برای استقلال بازی کرد، نتوانست در مقابل ویروس کرونا به دفاع بپردازد.

درگذشت او سبب شد تا شبکه های اجتماعی ایرانی سیاهپوش شود و واکنش بسیاری از کاربران را در پی داشت.

علی کریمی به پشت نرده های بیمارستان آمد و ضمن تسلی دادن به مردم گفت من فردی را از دست دادم که مانند برادرم بود اما از شما می‌خواهم برای اینکه فرد دیگری به این ویروس مبتلا نشود محل را ترک کنید.
در این میان علی کریمی به گلایه‌های برخی افراد نسبت به نحوه اطلاع رسانی گوش کرد.


تجمع کنندگان پشت درهای بیمارستان فرهیختگان با شعار «خداحافظ علی انصاریان» به روح آن مرحوم ادای احترام کردند.

داریوش فرضیایی، مجری شاد برنامه های کودک که همه او را به نام عموپورنگ می شناسند، با گریه و بغض خود نسبت به این داغ واکنش نشان داد. او ضمن تسلیت به خانواده علی انصاریان از خدا خواست تا به مادر او صبر دهد چرا که داغ جوان بسیار سنگین است.
علی پروین نیز نسبت به این غم بزرگ واکنش نشان داد. او در صفحه خود نوشت که "تسليت به هواداران فوتبال داغ از دست دادن علي و مهرداد خيلي سنگينه خدا به مادر علي صبر بده. روحش شاد"
امیرمهدی ژوله که از بیماری علی انصاریان ابراز نگرانی، ترس و ناراحتی کرده بود با درگذشت او نوشت که "
این حق‌مان نبود.
حق دستهایمان که رو به آسمان بود و چشمهایمان که به انتظار معجزه‌‌‌ و دلهایمان،آی این دلهای بی‌خبرمان که چه بیخود خوش‌بود و بیخود روشن و بیخود امیدوار به شاید رحمی.
این حق‌مان نبود.یکی طلب ما."
بسیاری از کابران نیز از درگذشت این پیشکسوت فوتبال که در چند سال اخیر به حرفه مجری گری و بازیگری روی آورده بود و دستی هم بر آتش خوانندگی داشت، بسیار متاثر شدند.

کاربران برای مادر علی از خداوند تقاضای صبر کردند و عنوان کردند که هدیه سنگینی برای روز مادر به مادر علی داده شد. به گفته بسیاری از کاربران، این روزهای نفرین شده باید با واکسن یا هر راه دیگری پایان یابد تا شاهد مرگ هر روزه عزیزانمان نباشیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала