واکسن روسی "اپی واک کرونا" تا به چه مدت شما را در برابر کووید 19 مصون نگه می دارد؟

© REUTERS / Bing Guanواکسن روسی "اپی واک کرونا" تا به چه مدت شما را در برابر کووید 19 مصون نگه می دارد؟
واکسن روسی اپی واک کرونا تا به چه مدت شما را در برابر کووید 19 مصون نگه می دارد؟  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.02.2021
اشتراک
مرکز وکتور در مورد مدت زمان مصونیت پس از واکسیناسیون با EpiVacCorona اطلاعاتی منتشر نمود.

به گزارش اسپوتنیک، مرکز وکتور اعلام نمود که مصونیت پس از واکسیناسیون علیه ویروس کرونا ویروس EpiVacCorona یک سال طول می کشد. در باره. تاتیانا نپومنیاشچیخ ، معاون مدیر کل در امور علمی و روش شناسی و همکاری های بین المللی مرکز وکتور اعلام نمود که اتمام آزمایشات دارویی در افراد مسن انجام شده است و تزریق این واکسن، یک سال مصونیت در برابر کووید 19 را ایجاد می کند.

واکسن اسپوتنیک وی وارد ایران شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.02.2021
نخستین محموله واکسن روسی کرونا وارد ایران شد + ویدئو

نپومنیاشچیک در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: "همانطور که می دانید ، در مورد کووید که این یکی از خطرناک ترین ویروس برای رده های شهروندان ما است، با کمک واکسن ما نتایج مثبتی دریافت کرده ایم".

وی تأکید کرد که داوطلبان بالای 60 سال واکسن را به راحتی تحمل می کنند، بدن آنها پس از تزریق واکنش های جانبی ندارند - به جز درد در محل تزریق هیچ حس دیگری ایجاد نمی شود.

در ماه آگوست، وزارت بهداشت روسیه اولین واکسن جهان را برای پیشگیری از کووید 19 ثبت کرد که توسط مرکز تحقیقات الکتروشیمی گامالیه ساخته شده است. نام آن Sputnik V بود. این دارو در سیستم عامل مورد مطالعه ناقلین آدنوویروس انسانی ایجاد شده است که از مزایای مهم آن می توان به ایمنی ، اثربخشی و عدم وجود عواقب منفی طولانی مدت اشاره کرد. ثبت نام برای تزریق این واکسیناسیون برای همه روس ها امکان پذیر شده است.

بعداً ، توسعه مرکز "وکتور" واکسن اپي واک کرونا را ثبت نمود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала