سپاه از آزادی ۲ مرزبان ربوده شده ایرانی خبر داد

© Wikipedia / MrInfo2012سپاه از آزادی ۲ مرزبان ربوده شده ایرانی خبر داد
سپاه از آزادی ۲ مرزبان ربوده شده ایرانی خبر داد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.02.2021
اشتراک
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران از آزادی 2 تن از مرزبانان ربوده شده ایرانی از بند گروهک شبه نظامی جیش العدل خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رسانه های ایران، روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای آزادی این دو مرزبان گروگان گرفته شده توسط گروهک جیش العدل در شب گذشته خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: "با تلاش‌های مستمر قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه و طی اقدامات اطلاعاتی موفق دو تن از رزمندگان مرزبانی نیروی زمینی سپاه و نیروی پرافتخار انتظامی که در سال 1397 توسط گروهک تروریستی و ضد انقلاب جیش الظلم در مرزهای جنوب شرق کشور به گروگان گرفته شده بودند، شب گذشته (سه‌شنبه 99/11/13) آزاد و به آغوش وطن اسلامی بازگشتند".

العربیه: فرمانده سپاه پاسداران در حمله پهپادی کشته شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.11.2020
العربیه: فرمانده سپاه پاسداران در حمله پهپادی کشته شد

گفتنی است؛ مهر ماه سال 1397 گروهک جیش العدل اقدام به ربایش 14 تن از مرزبانان نیروی زمینی سپاه و نیروی انتظامی کرد که با رایزنی‌های انجام شده تمامی این مرزبانان آزاد شده و تنها دو نفر از آنها در بند این گروهک بودند که روز گذشته آن دوتن نیز آزاد شدند.

جیش العدل یک گروه شبه‌نظامی اهل تسنن در استان سیستان و بلوچستان ایران است.  این گروه توسط ایران، ایالات متحده آمریکا، ژاپن و نیوزلند به عنوان یک گروهک تروریستی شناخته می‌شود. جیش‌العدل با نظام جمهوری اسلامی ایران به مبارزه مسلحانه می‌پردازد. به ادعای برخی منابع ایرانی این گروه بعد از نابودی جندالله، با سازمان‌دهی تشکیلاتی‌تر برخی از اعضای آن، شروع به فعالیت و اعلام موجودیت کرده است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала