علی انصاریان، چهره محبوب فوتبال ایران درگذشت

CC BY 4.0 / IRNA / علی انصاریان
علی انصاریان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.02.2021
اشتراک
علی انصاریان مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران در اثر تشدید درگیری ریه‌اش به خاطر ویروس کرونا، جان به جان آفرین تسلیم کرد.

به گزارش اسپوتنیک، علی انصاریان، پیشکسوت و بازیکن سابق تیم پرسپولیس و استقلال تهران که همزمان با زنده یاد مهرداد میناوند به بیماری کووید-۱۹ مبتلا شده بود، پس از مبارزه سخت با این ویروس نتوانست مقاومت خود را ادامه دهد و متاسفانه در روز چهارشنبه دار فانی را وداع گفت.

 این در حالی است که در روزهای گذشته وضعیت جسمانی انصاریان به شکلی امیدوار کننده تغییر کرده بود و حتی علی پروین اسطوره فوتبال ایران گفتگوی کوتاه تلفنی با او داشت اما متاسفانه در ساعات آخر روز دوشنبه شرایطش به شکلی شد که تیم پزشکی وی را به خواب مصنوعی برد.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от روزنامه ورزشى گل (@goalnewspaper)

دکتر هاشمیان پزشک معالج او که خبر بیهوشی مصنوعی علی انصاریان را اعلام کرده بود، در یک لایو اینستاگرامی با لحنی ناامیدانه درباره وضعیت او صحبت کرد و داماد خانواده انصاریان هم به همین شکل پاسخ پیگیری خبرنگار ما را داد تا این که این اتفاق تلخ رخ به وقوع پیوست.

درگذشت علی انصاریان در حالی اتفاق می ‌افتد که فضای جامعه فوتبال تخت تاثیر مرگ نابهنگام مهرداد میناوند بر اثر کرونا قرار داشت و حالا یک پیشکسوت دیگر هم از جمع ستارگان فوتبال ایران جدا می‌شود.

علی انصاریان ۴۳ ساله سابقه ۷ فصل بازی برای پرسپولیس و یک سال حضور در استقلال را داشت. او همچنین شش بازی ملی انجام داد و فوتبال خود را در شاهین بوشهر به پایان رساند.

او سابقه گلزنی به بایرن مونیخ و دروازه بان اسطوره ای این تیم اولیور کان را با پیراهن پرسپولیس دارد.

انصاریان پس از پایان دوره بازی، یک قطعه موسیقی منتشر و در چیزی حدود ۲۰ فیلم سینمایی و سریال نیز بازی کرد و توانایی اش در این عرصه را نیز به نمایش گذاشت.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала