درخواست نابغه معلول ایرانی از وزیر جوان +عکس

© Photo / Courtesy Vahid Rajablooانتخاب نابغه ایرانی در لیست ۲۰ نفر افراد تاثیر گذار و برتر دنیا
انتخاب نابغه ایرانی در لیست ۲۰ نفر افراد تاثیر گذار و برتر دنیا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.02.2021
اشتراک
لطفا اینترنت را برای معلولین رایگان کنید!

به گزارش اسپوتنیک، وحید رجبلو، نابغه ایرانی که جزو افراد تاثیرگزار برتر دنیاست، با انتشار پستی از وزیر جوان درخواست کرد تا اینترنت را برای معلولین رایگان کند. 

این نابغه معلول 98 درصد در صفحه خود نوشت که "آقای آذری جهرمی، لطفا اینترنت رو برای معلولین رایگان کنید مستمری ماهی ۱۲۰هزار تومان بهزیستی کفاف خرید اینترنت را حتی برای یادگیری مهارتی نمی‌دهد افراد معلول با انواع مشکلات اجتماعی و تبعیض‌ها، شهرنامناسب درخانه حبس هستند تنها راه ارتباط ما اینترنت است لطفا شماکاری برای ما انجام دهید."

 پس از انتشار این پست، محمد جواد آذری جهرمی در توییتر خود در این خصوص نوشت که "وحیدآقا سلام!

تو به خاطر توانایی‌هات اینقدر معروفی که دیروز از چند کشور و از راههای مختلف، توییتت رو برام فرستادند. به محض دیدن پیامت، پیگیری رو شروع کردیم. باید یکسری مجوز بگیریم. مطمئن باش همه‌ی تلاشمون رو می‌کنیم تا به وظیفه‌مون درباره‌ی شما و سایر معلولین عمل کنیم. مخلصم."

گفته شده است که وحید رجبلو امسال به عنوان اولین ایرانی در لیست ۱۰ جوان شایسته و تأثیرگذار کمیته بین‌المللی JCI قرار گرفته بود.

بسیاری از کاربران نسبت به درخواست وحید رجبو و پاسخ وزیر جوان واکنش نشان دادند. عده ای از کاربران از وحید رجبلو برای تاثیرگزاری وسیع خود تشکر کردند. گروهی از کاربران معتقدند که وزیر جوان دولت تدبیر و امید نهایت دست و دلبازی را انجام می دهند و در نهایت ماهیانه 2 گیگ رایگان مرحمت می‌فرمایند. به گفته این دسته از کاربران، بیشتر از این نباید انتظار داشت و بهانه هم همان بهانه همیشگی که عدم بودجه است، می باشد.
بعضی از کاربران نیز معتقدند که به این علت که این درخواست در شرف انتخابات است، حتما انجام خواهد شد و نسبت به آن خوشبین هستند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала