بایدن برخی تصمیمات ترامپ در مورد سیاست مهاجرتی را لغو می کند

© REUTERS / Kevin Lamarqueبایدن برخی تصمیمات ترامپ در مورد سیاست مهاجرتی را لغو می کند
بایدن برخی تصمیمات ترامپ در مورد سیاست مهاجرتی را لغو می کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.02.2021
اشتراک
رئیس جمهور ایالات متحده گفت: سیاست بد را از بین می برم و ایمان به سیستم مهاجرتی ایالات متحده را بازیابی خواهم کرد و ادغام آمریکایی های جدید را تضمین می کنم.

به گزارش اسپوتنیک، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا، روز سه شنبه سه فرمان را با هدف لغو تعدادی از دستورات دونالد ترامپ، در زمینه سیاست مهاجرتی این کشور امضا کرد.

جو بایدن - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.02.2021
لغو یک فرمان دیگر ترامپ توسط بایدن

رئیس دولت فعلی سیاست جدایی مهاجران از کودکان را در حالی که پرونده های کیفری عبور غیرقانونی مرزها در دست بررسی است پایان داد.

وی همچنین گروهی را ایجاد کرد که به مسائل الحاق خانواده می پردازد. رئیس جمهور شروع به بررسی موانع تحمیل شده توسط ترامپ جمهوری خواه بر جریان مهاجرت کرد.

بایدن گفت: من می خواهم همه چیز را روشن کنم. در مورد تعداد مصوباتی که من امضا کرده ام صحبت های زیادی می شود و این بدون دلیل نیست. من درگیر قانون سازی نیستم، من سیاست های بد را از بین می برم.

به گفته وی، ترامپ "احکامی را صادر کرد که برای امنیت ایالات متحده بسیار متناقض است".

رهبر آمریکایی افزود: ما تلاش خواهیم کرد تا شرم اخلاقی و ملی دولت قبلی را که به معنای واقعی کلمه و نه به صورت مجازی، در مرز کودکان را از دست خانواده های آنها مادران و پدران ربوده و بدون هیچ برنامه ای از بین ببریم.

وی تأکید کرد که هدف از این مصوبات "رسیدگی به دلایل اصلی مهاجرت به مرزهای جنوبی" ایالات متحده و همچنین "بررسی جامع سیاست های مضر و ضد مهاجرتی دولت قبلی" است.

بنابراین، فرمان دوم یک چارچوب منطقه ای جامع برای رسیدگی به علل مهاجرت و همچنین تنظیم فرآیندهای مهاجرت در سراسر آمریکای شمالی و مرکزی، به منظور اطمینان از پاکسازی ایمن و منظم پناهجویان در مرزهای ایالات متحده ایجاد می کند.

به گفته رئیس دولت واشنگتن، فرمان سوم "ایمان به سیستم مهاجرتی ایالات متحده را بازیابی خواهد کرد" و "ادغام آمریکایی های جدید" را تضمین می کند.

پس از مراسم تحلیف، یکی از اولین دستورات بایدن به عنوان رئیس جمهور لغو وضعیت اضطراری اعمال شده توسط رهبر پیشین آمریکا در رابطه با اوضاع در مرزهای آمریکا و مکزیک بود.

این وضعیت امکان تأمین هزینه ساخت دیوار با دور زدن کنگره آمریکا را فراهم کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала