واکنش رئیس دولت بهار به عکسش با ساشا سبحانی +ویدئو، عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / محمود احمدی نژاد
محمود احمدی نژاد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.02.2021
اشتراک
بخشی از گفتگوی محمود احمدی‌نژاد با اردشیر احمدی در فضای مجازی حاشیه‌ساز شده است.

به گزارش اسپوتنیک، به دنبال خبر دستگیری ساشا سبحانی از چهره‌های فعال اینستاگرامی و پسر سفیر پیشین ایران در ونزوئلا به جرم قاچاق انسان و پولشویی توسط اینترپل، حواشی زیادی در فضای مجازی بوجود آمده است. یکی از این حواشی مربوط به ویدئویی از واکنش محمود احمدی‌نژاد، رئیس دولت بهار در مواجه با عکسش در کنار ساشا سبحانی می‌باشد.

در مصاحبه‌‌ی محمود احمدی‌نژاد با اردشیر احمدی، کارگردان، مستندساز و مجری جوان ایرانی، وی در پاسخ به سوال مجری که آیا شخصی که در کنارش ایستاده و عکس دو نفره با او گرفته است را می‌شناسد، عنوان کرد که او را نمی‌شناسد اما در ادامه‌ی گفت‌وگو ضمن اینکه عنوان کرد که شنیده است ساشا سبحانی پولدار شده است، در رابطه با علت برکناری پدر وی در دوره‌ی خود گفت چیزی به خاطر نمی‌آورد.

کاربران بسیاری از این بخش از مصاحبه شگفت‌زده هستند و آن را عجیب می‌دانند. این کاربران عنوان می‌کنند چگونه احمدی‌نژاد اظهار بی‌اطلاعی می‌کند و در کسری از ثانیه می‌گوید که شنیده است او پولدار شده است؟! کاربرانی اما منتظر واکنش این آقازاده به این اتفاق هستند.

جمعی از کاربران نیز به احمدی‌نژاد حق می‌دهند و معتقدند ممکن است هزاران نفر با او عکس بگیرند که او هیچ یک را به خاطر نیاورد؛ بنابراین دلیلی برای به خاطر آوردن این افراد وجود ندارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала