مانور سوخو 34 در ارتفاع 200 متری + ویدئو

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiy /  مراجعه به بانک تصاویر مانور سوخو 34 در ارتفاع 200 متری + ویدئو
مانور سوخو 34 در ارتفاع 200 متری + ویدئو  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.02.2021
اشتراک
جنگنده بمب افکن مافوق صوت Su-34 در روسیه، عملیات هوایی در ارتفاع 200 متر یا بیشتر انجام داد.

به گزارش اسپوتنیک، جدیدترین مانورهای انجام شده توسط سوخو34 که طی آن بارهای اضافی در کابین خلبان به 7 گرم رسیده است، در منطقه چلیابینسک به عنوان بخشی از آموزش خلبانی انجام شده است.

انتشار نخستین تصاویر از پرواز جنگنده سوخو-۵۷ + ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.01.2021
انتشار نخستین تصاویر از پرواز جنگنده سوخو-۵۷ + ویدئو

در ژانویه 2020 گزارش شد که نیروهای هوافضای روسیه عملیات نظامی و ماانورهایی که بر اساس تجربه جنگ در سوریه ایجاد شده است را دریافت می کنند.  جنگنده سوخو 34 که تحویل آن به نیروهای هوافضا در سال جاری آغاز می شود، علاوه بر هواپیمایی و اسلحه به روز شده، به کانتینرهای شناسایی جهانی (UKR) مجهز می شود. این نشریه اطمینان می دهد که UKR، که در سه نسخه (رادیو فنی UKR-RT ) ، اپتوالکترونیک UKR-OE ) و رادار UKR-RL) مجهز شده است، توانایی سوخو 34 را در شناسایی اهداف زمینی و هوایی به طور بنیادی افزایش می دهد.

سوخو-۳۴ هواپیمای تهاجمی جنگندۀ بمب‌افکن دو سرنشینه و دوموتورۀ جت توربوفن ساخت شرکت هوانوردی سوخو در روسیه است که براساس طرح بدنهٔ پروازی جنگندۀ سوخو-۲۷ طراحی شده‌است.

 سوخو-۳۴ در سال ۲۰۱۴ به‌طور رسمی وارد ارتش روسیه گردید. قیمت هر فروند از این جنگنده-بمب‌افکن حدود ۳۶ میلیون دلار اعلام شده است. نمایش خوبی که سوخو-۳۴ در سوریه داشته سبب شد که بسیاری از کشورها متقاضی خرید ان شوند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала