خطر خوردن میوه های خشک

© Sputnik / Ekaterina Chesnokovaخطر خوردن میوه های خشک
خطر خوردن میوه های خشک  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.02.2021
اشتراک
پزشکان و متخصصان تغذیه توصیه می کنند تا حد امکان میوه و سبزیجات تازه را در رژیم غذایی خود بگنجانید.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از پرتال سبک زندگی در روسیه، میوه های در معرض آفتاب، میوه های خشک شده در دستگاه خشک کن می تواند به بدن اسیب برساند.

این میوه ها را بخورید تا چاق نشوید

 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.01.2021
این میوه ها را بخورید تا چاق نشوید

لورن منکر، متخصص تغذیه در روسیه می گوید: "وقتی میوه تازه در دسترس نباشد، میوه خشک جایگزینی برای تأمین نیازهای غذایی روزانه شماست. میوه های خشک به همان اندازه مواد تازه مفید نیستند. به عنوان مثال، یک چهارم فنجان کشمش حاوی حدود شش درصد ارزش روزانه پتاسیم (تقریباً مشابه یک فنجان انگور تازه) را در بردارد، بنابراین در خوردن کشمش زیاده روی نکنید.

میوه های خشک دارای فیبر بسیار بالایی هستند که به شما کمک می کند تا از افزایش قند خون جلوگیری شود. دانیل گافن، متخصص تغذیه می گوید: "اگر هدف شما افزایش کربوهیدرات یا افزایش وزن است، میوه خشک بخورید. از طرف دیگر، اگر کالری را اندازه می گیرید و اندازه آن را سرو می کنید، میوه خشک بهترین انتخاب نیست."

به علاوه، میوه خشک برای خوردن قبل از ورزش ایده آل است. یک مشت میوه خشک انرژی لازم را به شما می دهد و هضم آن نیز آسان است. در عین حال، بهتر است از خوردن آلو خشک پرهیز کنید، زیرا می توانند باعث ناراحتی معده به دلیل محتوای بسیار بالای فیبر، سوربیتول و الکل قند شوند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала