سرلشکر باقری: اسرائیل در سردرگمی قرار گرفته است.

CC BY 4.0 / IRNA / سرلشکر باقری: اسرائیل در سردرگمی و مسیر اضمحلال قرار گرفته است.
سرلشکر باقری: اسرائیل در سردرگمی و مسیر اضمحلال قرار گرفته است. - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.02.2021
اشتراک
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح ایران گفت: به برکت خون شهید سلیمانی طوفنده‌تر از گذشته مسیر آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی دنبال می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح ایران صبح امروز در جمع خبرنگاران در کرمان گفت: توفیقی شد که امروز بر مزار شهید سلیمانی آمدیم تا هم با این شهید بزرگوار تجدید عهد و تجدید پیمان کرده و هم بر ادامه راه و انتقام خون ایشان تأکید کنیم.

پیام رهبر ایران درباره حتمی بودن انتقام از قانل و آمر ترور سپهبد سلیمانی  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.01.2021
پیام رهبر ایران درباره حتمی بودن انتقام از قاتل و آمر ترور سپهبد سلیمانی

وی افزود: پرچمی که به دست‌ های شهید سپهبد قاسم سلیمانی بود، همچنان برافراشته است و برافراشته خواهد ماند.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح ایران تصریح کرد: برکت خون شهید سلیمانی باعث می‌شود که پرشورتر و طوفنده‌تر از گذشته مسیر آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی که الان در دهه فجر هستیم را تعقیب و دنبال شود و محور مقاومت مسیر نابودی رژیم  صهیونیستی را در پیش بگیرد.

سرلشکر محمد باقری افزود: این راه و مکتب ادامه دارد و پرشورتر از گذشته دنبال می ‌شود.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح ایران با اشاره به یک سالی که شهید سلیمانی را در بین خودمان نداریم گفت: برکت خون حاج قاسم باعث شده که در یک سال گذشته رشد قابل توجهی در توانمندی محور مقاومت و در توانمندی نیروهای مسلح اتفاق افتاده بیفتد.

وی گفت: وضعیت دشمنان نشان می‌دهد که قاتلان حاج قاسم به زباله‌دان تاریخ رفتند و تقاص خون شهید سلیمانی را پس خواهند داد. سرلشکر باقری افزود: رژیم صهیونیستی در سردرگمی و مسیر اضمحلال قرار گرفته است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала